支持及訂閱請按 Like

星期一, 2月 04, 2013

雷鼎鳴的老母真的是女人嗎?

雷鼎鳴今日在晴報寫了篇垃圾文章,題目叫做「香港真有奶粉荒嗎?」,令我深有同感;由於這篇雷到爆的文章實在太強勁啦,令林忌忍唔住手,寫了篇「雷鼎鳴的老母真的是女人嗎?」來贈慶,希望研究一下神奇教授的思維。

1.雷鼎鳴說:「不少媽媽都說隨時可買到奶粉,若說偶然缺貨,通常是局部地區性的,或是指某品牌只適合某年齡的。」

林忌回應:「不少地球人都說隨時可以食到糧食,若說人偶然出飢荒或災害,通常是局部地區性的,或者某國家某年紀的。」-- So? 餓親幾個 BB 唔係問題,係唔係呀雷生?如果雷生當日係飲奶粉大的,我好希望你娘親當日可以餓你幾日,等你明白咩叫冇奶飲的感受;如果當日你娘親係餵你飲母乳的,我希望你娘親可以冇野食幾日,等你感受下你娘親冇奶餵你的感受,或者神奇教授覺得廿一世紀的發展地區冇奶飲唔係咩大問題,甚至嬰兒飲唔到奶都唔係咩問題,原始人都成日捱餓啦,非洲大把飢民餓幾個月都唔死得啦呵?雷鼎鳴,我開始想研究一下,你真的是人嗎? 

2. 雷說:『兩年前日本大地震後香港也出現過「盲搶鹽」,港人跟風之快,世上無與倫比。就算奶粉供應充足,只要有傳媒說缺貨,大家寧可信其有,不可信其無,搶貨以作保險也十分理性。』

林忌回應:「哦,原來係傳媒老作呀?係,香港冇奶粉問題,一隻呃人的奴材自己弄虛作假,就當全香港人都係度弄虛作假,抗議的媽媽全部都係講大話的嗎?你睇咩論壇呀?有幾多媽媽,我地身邊的朋友辛辛苦苦的經歷你當係作故仔?咩人來o架呢個?

用雷鼎鳴的標準,我都要檢查下證據,先證明你老母係女人,再證明你係人,否則我當你係假的,全部都係火星來的,明哂!」

3. 雷說:「香港奶粉的轉口量就算10倍甚至100倍於本地消費,慣於面對世界的香港市場為甚麼便不能應付?」
林忌回應:「笑左,你雷鼎鳴出來應付囉,為甚麼不能應付?你雷鼎鳴自己食女性荷爾蒙產奶,或者自己養牛,或者自己去走私囉,咁好商機,我地唔想阻你發達,你快轉行去賣奶粉啦,我地唔阻你發達o架!」

4. 雷說:「有價值便有商機,港人最聰明的做法是怎樣把這品牌價值搶回自己手中,而不是被水貨客吸走。」

林忌回應:『就舉搶到最勁的美素佳兒金裝一號為例,香港賣 $280 港紙,大陸走私貨賣 $280 人民幣,賺乜野?人民幣同港幣之間的差價咋,你估你大學份糧呀商機?唔好在大學誤人子弟,去走私啦商機!

大陸走私貨同香港賣的價錢差兩成咋,點解?因為正式報關都係 15% 關稅 + 17% 增值稅即 33% 的差價,所以走私貨再搶手,都不可能炒高於正式入貨,除非出現大缺貨啦

如果有大缺貨,即係全球走私佬都入唔到貨,你雷鼎鳴邊度變奶粉出來呀?自己食女性荷爾蒙揸 D 「雷鼎雞兒」出來啦!』

由撐國民教育,去到今日支持走私奶粉,呢位雷鼎鳴真係每況愈下!雷鼎鳴支持國民教育嘛,原來係教走私?走去呃你熱愛的中國政府的錢?走去發你的國難財?好好地一個經濟學的教授唔去呼籲中國廢除外國奶粉關稅與增值稅,令奶粉可以在中國大陸自由流通,等大陸人可以上網合法訂奶粉,反過來要幫走私集團賺呢 D 害港害民的錢?我真的想問,雷鼎鳴的老母真的是女人嗎?雷鼎鳴真的是人嗎?

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀