支持及訂閱請按 Like

星期六, 2月 27, 2010

高鐵股權大騙局

就係林忌離港期間,原來錯過左一段超級重要的新聞:
2010-01-03【明報專訊】立法會尚未通過廣深港高鐵撥款,港府已經着手研究將來經營高鐵時如何和內地分帳。政府消息人士透露,根據現有計劃,本港將和內地合組聯營公司,中方屬意按高鐵在中港境內的行車公里數來分配車資收入,因香港段遠比內地段短,預計由本港至廣州的180元車費收入中,本港只可分得45元。

大家睇完呢段新聞,好似覺得--咦?用路線長度計錢,好似都幾合理呵?

真係第一次聽見,大家合組公司做生意,唔係計資本比率,唔係計大家投資額幾多,而係計--你條路有幾長來分錢!

再認真研究一下投資額吧,香港段的高鐵投資額港幣 669 億,廣深段的高鐵投資額 230 億人民幣 (約 261 億港幣),總投資額係 930 億,任何生意,都係計大家出左幾多錢,就配幾多股權,用股份去決定將來的利潤(股息),點解我地偏偏完全聽唔到呢方面的消息呢?唔通中國一向都係咁起高鐵嗎?

對唔住,比較一下京滬高速鐵路,點解人地興建之前,就已經把股權計得清清楚楚呢?1100 億的投資額,鐵道部佔四份,沿途地方政府佔兩份,中國銀行、工商銀行、建設銀行、全國社會基金、某家海外的私募基金,每單位各佔一份,總共十一份!股權清清楚楚,將來的收入亦會根據股權來清楚分配,甚至未起好就出現股權轉售--「京滬高鐵4.5%股權 60 億人民幣求售」

好啦,咁點解我地香港同廣州、深圳合資起高鐵,點解我地未合組聯營公司,政府就居然走去要我地撥款呢?將來股權點計?將來收入點計?嘩!原來乜都未傾o架!

當消息傳來「中方屬意按高鐵在中港境內的行車公里數來分配車資收入,因香港段遠比內地段短,預計由本港至廣州的180元車費收入中,本港只可分得45元。」--我地的傳媒,咩財經人士,咩立法會議員,原來完全唔需要過問呢一點o架?叫市民支持起高鐵,口口聲聲話係駁通全國,講到好似全國的高鐵香港都有份分咁,咩話?原來「廣深港高鐵」同「京滬高鐵」當兩條鐵路計?即係除香港去廣州以外的所有收益,香港都冇份分o架?

唔單止香港去廣州以外的鐵路冇錢分,連香港去廣州呢條天價鐵路,930 總投資額之中,香港政府用 669 億,即係佔 71.9% 的投資額,廣深段用 261 億,佔 28.1% 的投資額,作為大股東,我地唔單止冇得收大份的收益,仲要收細份?

簡單點來說明,即係香港同大陸合組公司,假設總資本係 $100 香港出 $72,大陸出 $28,將來票價收入時,每 $100 的車費,香港只分到 $25,而大陸就分到 $75!

朋友你冇睇錯,再簡單重申一次:投資時香港出七成,大陸出三成;收錢時香港收兩成半,大陸收七成半!

麻煩各位轉載畀身邊支持高鐵的朋友,問佢知唔知原來香港高鐵的收入係咁計法;再問下佢覺得值唔值抵唔抵!如果佢仲支持高鐵,我奉勸你立即同佢合組公司,佢出七成你出三成,第時就你就蝕底 D,唔好好似大陸佬咁貪心,你收七成,送半成畀佢,等佢收三成啦,好唔好?

比較一下大陸起條北京去上海的高鐵,大家居然計數計得清清楚楚,用股權來計數,在一國一制下,都唔會話咩「一家人唔使計啦」--北京人同上海人,大家都係中國人呀,點解人地要計得清清楚楚呢?

反過來點解「一國兩制」的香港,居然連股權都未同人傾,收入點計都唔知道,仲要明知對方獅子開大口,你出雞,佢出豉油,到頭來佢食雞脾雞翼,你食雞屁股,你都應承佢?

傻的嗎?

敢問番一句,一個咁樣的政府,係一個保護香港人權益的政府嗎?這樣方案都支持的人,除了講一句係「賣港賊」--出賣香港人利益的賊仔之外,仲有咩更貼切的形容詞呢?

李澤楷搞電盈,最少係真金白銀出來賭,可是大家話佢唔老實,呃左好多人錢係衰人。

咁香港特區政府,走去「欣然同意」今日的賣港條款,仲要唔畀香港人知,偷偷地把股權問題避而不談,講到咩接駁全國高鐵天花龍鳳,實際上你出雞佢出豉油,仲要只係留番雞屁股畀你,你都覺得「抵」?

點解會有雷曼迷債呢?點解會有強迫金管理費食哂打工仔的血汗錢呢,而家我地終於明啦,因為香港特區政府,就係全香港最大的寶藥黨,佢一再呃哂我地香港人的血汗錢,走去賄賂北京!

如果出左錢可以買回尊嚴,可以畀我地香港「高度自治」,可以畀我地民主,出多一倍我地都心甘情願。

但係反過來,佢地食完、拎完、仲要鬧番你轉頭,話係「如果沒有中央政府,香港早就 XYZ 啦」,佢屈完你錢,仲要話係佢養你,唔知你有咩感受呢?

供應食水,係天價屈你要,我地有得海水化淡,政府就故意唔做;昆你起鐵路,唔止叫你出天價的錢,出完錢仲要佢食大份你食細,香港仲有咁多傻佬話好喎!

唔怪得成街都係騙徒啦!因為香港乜都多,傻佬最多!咁樣合組公司都有人肯,吹咩?

最後一點:一盤生意有得做,好似北京上海條高鐵,個個都搶住去合股,例如中銀、工行、建行、連某家海外的私募基金,都搶住合股!

如果香港高鐵有得做,諗諗連西隧、東隧、大老山隧道呢 D 幾蚊雞的生意,都有榮太子搶住做,打死都唔肯賣番畀特區政府,點解廣深港高鐵,冇一個生意人想合資?

特區政府出左七成幾錢,未來收入卻要被人巧立名目整色整水呃到得番兩成半,諗諗呢六百六十九億,如果用在香港人身上,今屆的財政預算,會得 d 小恩小慰嗎?

用在香港人身上,佢地就話小政府大市場;用來送畀大陸,就一擲六六九億面不改容,告訴我,這不是賣港政權是甚麼?

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀