支持及訂閱請按 Like

星期二, 1月 19, 2010

又一抹黑示威者之記者現形記

據稱一位商台記者在「創作」完一篇題目名為「支持高鐵人士為免衝突提早離開」的「新聞」之後,寫下了一段 facebook note,精華節錄如下:

「一見差人就嗌差佬打人, 見人就撞, 警察企係度又叫人食屎狗, 又叫記者攔開. 訪問你地, 想報導你地有咩訴求, 又鬧記者,又話唔接受記者訪問, 咁你地想點? 對唔住, 我真係唔知你地做緊乜. 」

點解要鬧記者?望下你自己寫的文章未知囉;為何記者和警察都「變成了食屎狗」?因為香港新聞業有大量害群之馬,就和政府一樣,不斷雙重標準--人地就要「中立客觀」,自己就不斷違反新聞中立作野。

「對, 政府好遲提交資料, 但. 你們零五、零六年, 沒有好好監察, 你們是有責任. 當初你們是有份舉手, 提出專用路軌, 提出西九總站方案的. 今日,你們反甚麼?? 」

哈哈哈哈哈,近日有網友說過一句「笑話」:「港女係天生支持高鐵o架!點解?因為港女買野係唔睇價錢o架!!!」

唔睇錢,有 LV 袋畀我冇問題呀,不過見到價錢牌,我就一定唔會買之嘛;一個如此簡單的問題,在這位記者眼中居然可以成為「泛民」的「罪名」,點解呢?原因就係咁簡單--因為佢買野係唔睇價錢o架!!!

唔好話本身已經有幾貴,單係一件工程由三百幾億升到六百幾億,升幅近一倍,一個正常人--會唔會再諗過度過呢?嘩!原來幾年前見到個價負擔得起,幾年後見到負擔唔起,係「罪名」,係「責任」呀!

我建議立即減呢位小姐一半人工,因為對佢來講,價錢唔重要的!無論幾多錢,佢都一樣會照簽合約的!如果唔係,就係「不負責任」啦!!

支持高鐵有幾多人唔報,有幾多衝突係來自邊一方唔報,連「聲稱避免衝突」的「聲稱」都可以冇寫,變成當係事實咁去報導「支持高鐵人士為免衝突提早離開」!嘩,好中立呀!好客觀呀!咁反對高鐵人士,係唔係應該有篇報導說:「反對高鐵人士為免衝突延遲離開」呢? 

為何激動的示威者如此憎恨傳媒?望下自己的報導啦,呢 D 叫做「專業」、「中肯」?哈哈哈哈哈!

伸延閱讀:
轉載黃世澤:陳淑薇,請你找Public Editor監督新聞部

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀