支持及訂閱請按 Like

星期六, 12月 05, 2009

大東亞運動會創造傳奇一刻


11 月 17 日星島日報:民政事務局局長曾德成表示,整個開幕式合共花費四千萬元,其中四百萬元是獲得贊助的煙花匯演,相信開支水平是合適。「我們並不以製作一個豪華及充滿特技效果的開幕禮為目的,而是希望將東亞運打造成一個廣大市民都能投入參與的活動。」他預計,當晚會有數十萬市民在維港觀賞,相信會是歷來最開放、最多人參與及最多觀眾的東亞運動會,而開幕禮門票目前僅餘不足一百張。

12 月 5 日東方日報:開幕禮斥資四千萬元製作,但反應冷清,有人在網上割價求售門票,卻乏人問津。......開幕禮設二千張公開門票,票價一千元,另有一千五百張門票分發予區議會及其他嘉賓。近日有人在拍賣網站兜售開幕禮及其他賽事門票,其中開幕禮門票減至九百元一張,但不少網民指定價太貴,「唔會有人買」。其他賽事門票拍賣銷情亦慘淡,除田徑、跳水等有星級運動員坐鎮的項目外,其餘賽事門票減價三成亦無人出價。

林忌想問:數十萬市民去左邊?比較下東方同星島的數字,我地應該信邊個?點解賣到不足一百張,最尾會冇人買減價? D 飛賣左去邊?好似「退出共產黨」咁退哂票呀?

星島:東亞運水中開幕禮八時上演 2009-12-05

東亞運開幕禮今晚舉行,國務委員劉延東下午抵港主禮。警方預計,約25萬至30萬市民在維港兩岸觀賞儀式

港台:東亞運動會開幕禮晚上維港舉行 2009-12-05HKT22:37

東亞運動會開幕禮,晚上八時在尖沙咀對開海面舉行,歷時個半小時,由國務委員劉延東宣佈運動會正式開始。

行政長官曾蔭權致辭時表示,今次是本港首次舉辦大型綜合運動會,揭開重要一頁。

尖沙咀及西九海傍一帶,有過千名市民及遊客觀賞開幕禮進行

林忌搵極全港的新聞媒體,都搵唔到今晚有幾多人去睇煙花的資料,只係得港台說,有過千名市民在遊客尖沙咀及西九海傍觀賞。林忌想問:數十萬市民去左邊?

我真係好想知道,勞民傷財洗左咁多錢,又封路又搞到半個香港變左死市,星期六晚八點幾在銅鑼灣眼見,冇哂車亦冇乜人,成個銅鑼灣水靜鵝飛,塞車--原因係空車的士太多,在時代廣場塞到兩條行車線塞死哂,我地今次東亞運動會,除左得個吉,仲得到 d 乜?

2003 年糖膠年搞完維港巨星匯,仲膠唔夠?而家曾得成就搞個「大東亞運動會」,D 安排好到呢,現場冇飛賣,飛就賣哂人就冇,手抱嬰兒要買飛,城市電腦售票網話東亞運 Down server,塞到通利琴行爆滿;而來港比賽的日本隊,冇地方練波要在籃球場練足球,真係講都冇人信,乜膠都有。

再回帶:「下屆東亞運動會將於二零零九年在香港舉行,官方估計營運支出為兩億四千萬港元...其中約半數將可透過出售門票及轉播權收回,另外半數由香港政府撥款提供

港府民政事務局今天表示,雖然尚未訂出運動項目,但以平均票價及總座位容量的四成估計,賽事和開幕禮、閉幕禮的入場券收入約為二千八百萬港元。賽事和開、閉幕儀式每張門票售價在一百至六百多港元之間。

民政局表示,政府將以定額撥款方式提供資助籌辦零九年的東亞運動會,經財委會批准後,會提供一億兩千三百萬港元。」

入座率有冇四成呀曾德成?咁又洗左兩億四千萬去,點解話冇錢回購隧道呀?點解市民話要做乜,政府都話冇錢呀?事實再一次證明,香港特衰政府,已經衰到加零一,沒有民主,就沒有民生,由中央欽點的,全部都係好似呢班土共一樣連最起碼的辦事能力都冇的廢柴--唔係富豪第二代的敗家仔,就係擦鞋上位的弱智人士,用咁多錢做野,都可以搞成咁,幫香港人丟架,就係呢班契弟!

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀