支持及訂閱請按 Like

星期四, 10月 29, 2009

回覆邱誠武的弱智言論

邱誠武﹕高鐵終站在西九不要「吊腳線」【明報專訊】香港人到過歐洲或日本旅行,大多有乘坐當地火車的經驗,感到鐵路最大的優勢,是往返城市之間的方便、快捷,直達市區,免卻乘坐飛機需提早到機場辦手續和安全檢查之費時周章。

只係睇完上面呢段已經想笑;第一個問題:邱誠武你上次去歐洲大陸係幾時?第二個問題:邱誠武你有冇坐過連接英法的歐洲之星?

連傻仔都知道歐洲最興的唔係高速鐵路,而係自行開車自駕遊;再唔係就坐內陸機,今日在歐洲有無數的「內陸機場」,坐飛機就好似坐火車般方便,而不似國際機場那麼費時失事;香港最荒謬的,就係只有一個機場,而且這個機場對所有目的地都一視同仁,如邱誠武要學歐洲,最簡單就係選址開過另一個機場,到時就可以和全中國的城市接軌,而非只係一個廣州。

林忌常在在歐洲坐內陸機,大家好似坐旅遊巴咁勁方便,除了上飛機前要過下 X 光機之外,落飛機基本上查都唔使查,連護照都冇人睇,極度輕鬆方便;而且辦手續的時間,絕對唔會比起高鐵長囉,點解局長好似咁無知o架?

減去貴價機場成本,用平價內陸機飛行,全歐洲都係咁做;如果唔係點會有咁多平價機票、平價航空公司選擇?點解香港飛去北京仲貴過飛去倫敦、巴黎?中間食水深的是誰?

反過來,林忌就試過坐歐洲之星被延誤,點解呢?因為正如邱誠武所講,要提早到火車站辦手續,即使人冇遲到,但同樣係需要手續時間,所以唯有兩個鐘後的下一班車;去日本坐新幹線,同樣係早到時間不足,同樣由拒上車,邱誠武其實你自己去坐過幾多次呢?可唔可以公開回應一下?

「設在市區內,搭一次車便可抵達;要轉車兩次才到高鐵站」
哈哈哈哈哈,有幾多人去「九龍站」係唔需要轉車呢?點解要對去香港島的問題避而不談?

「西九的終站,能在15分鐘內到達大部分商業區;30分鐘內到大部分住宅區。因此,把高鐵終站只看成一個轉運站、接駁站,是不符合用家需要的根本設計失誤。」

全程恥笑--邱誠武你在發甚麼音?要 15 分鐘、30 分鐘先「轉得到」的地方,唔係「轉運站」、「接駁站」係乜?唔通係「終點站」?

其實我地的局長係唔係有語癌?佢係唔係唔明咩叫「終點」?咩叫「接駁」?我地使唔使介紹佢睇癌症醫生?

『又不理解廣州如何利用石壁締造「廣佛同城化」』
再一次恥笑,建在廣州市郊,原來就有一個偉大的構想「廣佛同城化」,反過來香港如果把總站建在落馬州、錦上路等邊境地區,點解又唔係搞緊唐膠年之類的「偉大構想」「港深同城化」呢?反過來,建在西九龍,搞「硬膠同城化」呀?

「在於假設所有人都用九龍站的地鐵線轉車,人人要花12分鐘步行。其實,日後西九必然是一個交通運輸樞紐,旅客會使用地鐵、巴士、的士、汽車,甚至步行至高鐵站和西九文娛區」

發咩音呀邱誠武?日後必然會?唔係你係唔係切個頭落來呢?樞紐就冇啦,西九必然是一個交通運輸毒紐,連今日冇乜車,在圓方門口都成日大塞車;試過想返港島,塞左九個字都過唔到去,舊隧唔解決塞車問題,轉咩車都係塞到爆,因為出去只得一條路。
步行?步行原來今日要 12 分鐘,第日就唔需要?明明明,到時要跑嘛,所以快 d 囉 okay?


「全國的高鐵,從歷史的高度看,可比擬昔日中國大運河,連接大江南北,人貨交通匯流。它的功能壽命遠超2047年。當我們的隔離鄰居用上寬頻、光纖,我們仍在用撥號、銅線上網嗎?」

你同石丹理換位啦邱誠武;全世界的潮流,係短途飛機;當人人都用手提電話 3G 上網的時候,仲有傻仔用六百幾億大力興建用線入屋的寬頻,唔係傻仔係乜?

學下歐洲坐飛機啦傻仔!

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀