支持及訂閱請按 Like

星期一, 8月 31, 2009

灣仔爆水管塞車全因政府弱能

當局冀明早繁忙時間前重開告士打道所有行車線
2009-08-31HKT20:28
因爆水管一度全線封閉的灣仔告士打道東行、近入境事務大樓對開路面,其中兩條行車線已經重開,至於19條巴士線則仍需改道,港鐵已經加強服務。水務署會於深夜再封閉其中一條行車線,重鋪路面,期望明早繁忙時間前重開所有行車線。

水務署表示,爆裂的鹹水管直徑18吋,於1986年鋪設,已納入水管更換及修復計劃,署方會因應今次事件,與有關部門研究加快修復的安排。

甘乃威講得最o岩的,就係運輸署根本係有方法解決告士打道塞車的問題,而事實上,運輸署卻一味推話做唔到。

望下地圖,林忌除了紅色圈出區域之外,使用了紫色、粉紅色及綠色三種顏色,去說明三條可行的替代路線;首先紫色的是目前已正規使用的路線,粉紅色則被路障人為阻擋封了,綠色則為可通行,但要經過海軍碼頭 U-turn 的路線。

如果運輸署有心改道,只要把這些替代路線的紅綠燈暫時取消,把原來的 50km 小路,改為 70km 通行的道路,最少可以挪出兩至三條行車線,供車輛通行去東區;如果政府更有決心,更可以暫時把金紫荊廣場封閉,再挪出一堆空間與額外的行車線,供車輛排隊入舊隧之用--目前有一巴士專線入舊隧,把它暫時取消,就會減少兩線合一的塞車效應。

一直以來,這些「秘道」都是職業司機常用來避繁忙時間塞車的替代路線,可是運輸署從來乜都唔做,只係死撐話一定要有灣仔中環繞道,才可以解決問題,這是極度不負責任,亦極度不知所謂的。

告士打道西行,全部塞在紅綿道的樽頸位;告士打道東行,全部塞狂舊隧的樽頸位,一大班對交通零認識的門外漢,漠視政府乜都唔做的現實,卻以為弱智的電子道路收費可以減少塞車,事實係發開口夢--看看今日大塞車的情況就知,一旦舊隧唔通行,或者大家避行舊隧,連西隧都可以塞到動彈不得,一塞車就會連環塞上塞,原因就係香港的主要幹線設計係弱智的!人地的高速公路最少都 70km 限速,我地去到中環只得 50km,無數的高速道路接駁,都唔能夠保持速度而要減速,甚至要接駁燈位,於是一多車,一塞車,就連環塞上塞,冇藥可救也。

看看最左紫色線的左上方,就是龍匯道(Lung Wui Road),目前雖然有工程.但真的要打通其實根本亦可行;中環長期塞車,根本就係有路冇車行,有車就冇路行,而唔係單純的「太多車」;一些水管塞左,但旁邊有好多空的水管卻長期丟空;中環北部如添馬艦一帶丟空十年以上,可是政府一味就唔開出來疏導交通,你話佢地做緊乜呢?你話環保署班高官,一個月收十萬蚊卻連環被踢爆原來在 office 上咸網,仲話壓力好大所以要上來減壓喎,壓力好大?香港塞車造成的廢氣,就真係令全部司機路人都壓力好大啦,佢地有冇嘈過運輸署?佢地有冇做過野?
環保署高官 辦公室睇鹹網 2009年08月03日 (07:42 am) 環境保護署一名首席環境保護主任被署方發現每日在辦公室瀏覽色情網頁,湊巧與早前被揭發同一問題的助理署長是同組上司下屬關係。公務員事務局對兩宗事件正展開紀律行動。涉事的助理署長事發後一直放大假,至今已近四個月,他還去信公務員事務局表示有醫生紙證明工作壓力大引致精神健康出現問題,因此才會「上鹹網」,態度強硬。

唔起第四條海隧,唔收回西隧狂減重型車價,迫重型車西行,唔接駁九龍舊隧口到葵涌貨櫃碼頭只得一條行車線的加士居道天橋,唔接駁東面的觀塘繞道駁上龍翔道的直駁橋,而要迫佢地落九龍灣 megabox 旁的荒謬燈位塞車,香港的荒謬路面設計,就係搞到咁多塞車廢氣的真兇。

講一萬次,特衰政府有種挪用香港的錢去四川起路,卻冇打算在港島起新海隧,絕對不能令人接受。

伸延閱讀:
講經濟效益?拆走金紫荊 (二)
解決塞車?搬走金紫荊!(一)
解決塞車之搬走工展會
三條海隧早已飽和
塞車官商勾結證據
逆市加價潮
福佳有理:建第四條海隧──比普選更難?
腦殘政府系列:強推通脹紅隧加價
西隧又加價
東隧專營權
港珠澳大橋較新海隧重要?
私有隧道建設的錯誤
馬桶令排泄增加
改善塞車之事實勝於雄辯

立即興建第四條海隧聯署

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀