支持及訂閱請按 Like

星期四, 7月 23, 2009

改善空氣社會要付出?

商台:邱騰華稱改善空氣社會整體要付出
(星島)顧問建議的措拖,主要從發電燃氣、提早更換污染車輛、管制船隻排放、交通管制、擴大鐵路網及推廣能源效益着手。首階段共有十九項建議方案,包括增加本地天然氣發電比例至五成,預計可減排約一萬三千公噸二氧化硫及二萬五千公噸氮氧化物;提早淘汰歐盟前期、一至二期商業柴油車輛及專利巴士。但這兩建議會增加成本,可能令電費及車費分別加價兩成及一成半。

政府終於肯處理電廠同柴油車的問題,實屬可喜可賀,但去到最尾又把問題矛頭指回公眾,卻留下了尾巴和伏筆,令人懷疑這是否一種玩「各個擊破」的分化手段,留下不去處理的尾巴。

先說電廠的問題,當初和兩電續牌,政府為何不早早去提出這些問題,卻在今日才提出?兩電過度發電,利用法律的漏洞不斷以投資名義不斷增產,到今日都有大量剩餘用電,特別是港燈比起中電貴那麼多,為何談了多年的兩電聯網,至今仍未有任何消息?說到底,就和膠袋稅一樣,冇錯政府係要搞環保,不過永遠只係拿小市民開刀,真正需要負責,需要官員出來保障的市民利益,佢地就唔理了。

「顧問建議在中區、旺角及銅鑼灣設立低排放區,並增設不准車輛進入區或行人專用區,另又建議重整巴士路綫等。若首階段項目成功執行,每年電力的二氧化硫的總排放量,可由六萬六千公噸下跌至一萬一千公噸,跌幅達八成二,並減少因污染導致入院達四千人次,以及港人平均可多活一至兩個月。」

同意呀,早就應該做呀,人人平等的不准使用,這是非常理想的方式;唔係有錢就可以大哂,唔係有錢就可以駛架法拉利入去怒噴燒油,大家都係人,唔通只係有錢人先可以去銅鑼灣?唔通有錢人先可以去中環?睇到呢 d 都仲有多少欣慰,覺得呢兩年寫文的努力,唔係白費,但係請大家睇埋先...

「第二及三階段建議項目,則是加強各措拖的力度,包括進一步增加天然氣發電比例,並建議在港島北實施電子道路收費、削減中區泊車位,實行車輛通行證配額及使用氫能電池車輛等。」

又來啦又來啦,政府的方案推推下又露出狐狸尾巴啦,上面一切被我地嘈到狗血淋頭的真正污染源,終於肯去面對,轉個頭又來呢幾招--連推行「電子道路收費」的倫敦市民利文斯通都落台,冇替代道路,香港成街都係商業區送貨,係都要放呢個最不義又冇效的電子道路收費落去--連倫敦都證明左係冇效,依倫敦的道路設計的香港,呢班友偏要用幾年前過時的舊資料死話有效,就好似食左過期春藥咁,偏要迷信有效。

最好笑的方案就係「削減中區泊車位」--全中環擁有最多最車位的是甚麼機構?香港特膠政府是也;香港的公務員就係全港最大的司機群,唔單止計公務員自己開車,仲有大量公職人員以及專門附責接載權貴的司機,其中一位就係成日叫市民要付出的環境局局長,都一樣坐司機的車;平日返工大家落街去中環睇一睇,幾多職業司機大佬違例泊車?呢班司機邊度來的?邊個請的?當 cut 左泊車位,班司機大佬的車會去邊?在街上多轉幾個圈囉,結果會點?會造成更多污染定係我地偉大的有錢人或高官,會唔會因此改坐地鐵?

口口聲聲話要環保就要市民用錢去換,點解我地的環境局局長同高官卻可以繼續扮清高之餘,偏偏安於做一個無恥的偽君子?點解紐約市長彭博身體力行,日日坐地鐵返工,我地的環境局局長卻繼續要坐有司機開的私家車返工?同時卻要針對果班送貨的司機大佬?

用邱騰華的偉大建議,由政府部門開始,無論高低,實行泊車配額制,除了特首之外,所有局長應該一星期只可以坐三日私家車,其他必須坐公共交通工具;要 CUT 中環車位?就由政府部門開始,新政府總部應該只設十個停車位,其餘一個泊車位都冇,禁止公務員開車啦!否則實行電子道路收費又有咩意義?政府呢頭收錢,果度就出番 D 錢畀公務員,唔通香港要比大陸更有特權,特權大到只限做官先可以開車?

絕呀,Cut 車位的意思,就係要趕絕請唔起司機的車主,即係你每個月畀得起錢,請個司機隨時候命,就可以隨時在中環四圍轉圈;我地就日日見到,中環就係有大量呢類替老闆開私家車的職業司機,浪費佢地的青春、光陰與寶貴的生命,既要在停車熄匙時苦候在車中曝曬,更要承擔污染環境的惡名;既然政府覺得中環唔應該繼續擠塞,最簡單的做法,亦係邱騰華最愛的做法,就係收取「職業司機環保徵費」--「司機稅」;凡唔係自己開車,卻要請職業司機開車的,就好似外傭咁收稅,所有開支就用來補貼公共交通工具。

點解呢?收取電子道路收費,架車入左中環,呢班請了司機的大帝,會叫佢地的司機開走架車,定係留在中環呢?呢班大帝長期的做法,就係要 d 職業司機長期在中環候命,點解中環咁塞車?就係呢班大帝囉,你話收左錢佢地會唔會唔坐?你話收電子道路收費,除左趕絕小市民之外,佢地咁樣浪費地球資源,點解又唔應該出一分力呢?

最低收費每個月由兩萬蚊起,凡請職業司機代勞的,就要交呢筆額外的稅款,去為環保盡一分力!長期更應該效法芬蘭政府的做法,把稅款根據財產比例來定,愈有錢的就愈重稅,例如每個月收入的 10%,咁先可以起到作用嘛;政府睇下成中環都係名車,你話只係收廿蚊、一百蚊又有咩用?為左環保,梗係應該人人有份出力o架嘛,係唔係先?

當小市民都要付出佢地人工咁大部份來做交通開支的時候,點解只係小市民去對環保出力,而呢班大帝卻只係得把口呢?係囉,點解邱騰華等仲繼續坐住架燒油車,被個司機載來載去,卻唔身先士卒,去坐地鐵呢?點解連紐約的超級有錢佬市長都做得到,而呢位發動環保聖戰的偽君子卻做唔到呢?

有錢就可以超速,有錢就可以亂泊車,有錢就可以用膠袋,有錢就可以污染地球。
這裏是香港,有錢有特權,就好似古代中國,有錢佬殺人放火,可以畀錢填命的邏輯一模一樣。

這個病就叫做「官商勾結」,明冇?

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀