支持及訂閱請按 Like

星期一, 7月 20, 2009

抓緊你的老母

『學校須狠抓德育教育
(星島)2009年7月19日 星期日 05:30

(星島日報報道)近來關於學校青少年學生出現不守道德、違法亂紀的行為接二連三,令人瞠目結舌,更令人匪夷所思,具體表現在六方面。

糾正學生六種劣行

其一,打劫和高買。三名年僅十三至十五歲的少女,竟然涉嫌聯群持刀打劫的士司機而被拘捕。有的為了貪小便宜,在商場取了貨不付綫,被管理員當場捉獲。

其二,濫交、亂搞男女關係。有的女學生隨便跟人發生兩性關係,甚至懷孕要墮胎。一名十七歲少女涉嫌援交提堂應訊,竟在法院內酥胸半露,不以為耻。

其三,濫藥吸毒。天水圍 三名年紀只得十四歲的初中男生在公園索K,神智不清陷入昏迷狀態。據統計,學校學生吸毒人數有上升的趨勢,○八年首三季全港呈報吸毒學生有六百九十多人,較○七年同期增加一百三十三人。

其四,不愛惜生命、自殺。有的學生因功課壓力或愛情困擾,一時想不通而燒炭或跳樓自殺,例如○八年十二月九日,一名就讀中大醫學院三年級女生,疑不堪學業壓力,深夜由天水圍寓所走出天台躍下死亡。據教育部門統計,從去年至今學生自殺身亡事件共有八宗。

其五,吸煙、賭博成風。在公園或公眾場所不時可見到學生三五成群在吸煙,或在陰暗角落賭「十三張」、「三公」,有的把錢輸光連午餐也無錢開飯。

其六,搭車不按次排隊,爭先恐後,看見老弱婦孺也不讓座。

上述學生的六種表現都凸顯出有的學校未狠抓德育教育造成的惡果。因此,學校對學生加強德育教育很有必要,大力宣傳愛國守法、明禮誠信、團結友善、勤儉自強、敬業奉獻的道德規範,培養學生從小樹立正確的人生觀和價值觀。如果品行端正、自重自愛、有了明確的學習目的,自然會產生無窮的學習動力,提高學習成績。至於如何灌輸德育教育?可以根據學生的思想實際情況,每段時期訂出教育中心內容;根據一年中的大節日,如「五一」、「七一」、「十一」進行愛國主義、革命傳統教育;可以組織學生參觀有關展覽會;邀請警方來校進行法制教育等。有的放矢地展開德育的活動,一定會收到良好效果。

余耀榮 香港長者記者協會秘書』


老人家成日話「一代不如一代」,話年輕人乜乜物物,望下呢篇「恃老賣老」的垃圾文章,對唔住,只適宜送去堆填,仲印出報紙?你話啦,呢 D 垃圾唔係浪費地球資源係乜?

呢位余耀榮的老人家,請抓緊你老闆的褲腳,又再抓緊你共產黨的腳板底,大陸日日搞「愛國運動」,一年慶幾十次,「大力宣傳愛國守法、明禮誠信、團結友善、勤儉自強、敬業奉獻的道德規範,培養學生從小樹立正確的人生觀和價值觀。」樣樣都做齊,結果如何?大陸的治安好些,定係香港的治安好些?大陸的秩序好些,定係香港人的秩序好些呢?返大陸啦,唔好留在香港獻世啦!

有討論區人士睇唔慣內地新聞日日荒謬絕倫,開了個叫做「強國系列」、「傑出華人系列」,日日統計內地的失禮事件,那些親政府的人怎說的:「做乜報憂唔報喜呀」?睇下香港呢班親共的所謂「香港人」又點?用香港最衰的例子來數,卻唔理香港有呢 d 事情遠比內地少的事實,仲要唔理香港近年搞成咁,就係你班友親共的結果!

老一代人人都講,以前的香港絕對唔係今日咁樣;搞到今日愈來愈差,係因為好多受文革搞到乜中國文化都冇哂的內地人來左香港之後,先搞成今日咁,偏偏呢班契弟可以埋沒良知;明明係香港「大陸化」,佢地就講到係香港人唔夠愛國,為左達到佢地的政治目的,可以完全打橫來講。

睇下呢篇文登o係邊?就係好多老師推薦的「中立」星島報呀!唔知老師覺得呢篇「抓緊」的論點,中唔中立呢?唔知中文老師對「抓緊」這個詞語,有冇反感呢?寫「抓緊」係唔係好中文呢又?

林忌呢兩年寫得更多廣東話,就係為左抗衡大陸化的爛中文入侵;上面果位阿伯的中文水平好嗎?我真係想問,咩叫「抓緊」?係唔係連「把握」都唔識?好好一個「把握」唔明,卻要「抓緊」?只要識少少中文,幻想下一個癲婆用佢的黑指甲大大力抓落個扶手度,就有嘔足一日一夜的感覺,抓乜?貓呀?老虎呀?獅子呀?抓咩緊?你有爪咩?定係你留左指甲咁唔衛生呀?乜你用指甲刮落個扶手度咩?

『孫明揚:培育人才抓緊新機遇
局長專欄 -「財庫」與你:抓緊資產管理發展勢頭 鞏固國際金融中心地位
曾蔭權:抓緊歷史機會 聚焦「怎樣普選」』

自從內地班農民級數的文盲共產黨官員開口埋口抓緊之後,連香港呢班狗官都日日抓緊--抓來抓去,只會令人聯想起「抓下體」...廣東話爛 gag「Albert Chow」也。

連港鐵的普通話廣播,都用「抓緊你的扶手」,「抓緊」得好誇張,怪唔得之成日見到有自由行,去到扶手電梯大大力「抓緊」扶手,真係抓得好誇張,抓得好用力,然後因為咁而扭傷,甚至帶來意外--每次聽到「抓緊扶手」,就好似見到一對對「九陰白骨抓」,在地鐵施展暴力,難聽到打冷震,令人毛骨悚然。

林忌就係有堅持,堅持唔用共產低級語言,而係用廣東話寫文,都比呢班垃圾典雅。只要閣下係使用廣東話發言,把「的」字變為「忌」字(即係「o既」),就會發現林忌的文章其實係好好讀,抑揚頓挫都有;有些睇唔明廣東話的友仔,居然大鬧林忌文筆低俗,自問成語又用得多,達意之餘仲有時玩下押韻,偏偏呢班友仔視而不見,只係偏愛「抓緊」級數的中文!如果鬥抓緊老母,我自嘆不如,你地慢慢抓啦,好行唔送!

神者撚,撚呔撚;請抓緊,抓乜撚?

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀