支持及訂閱請按 Like

星期六, 7月 11, 2009

土共暴走潮

何鴻燊料唐英年很大機會成為下屆特首
2009-07-10HKT18:35
何鴻燊認為唐英年很大機會成為下任特首
全國政協常委何鴻燊表示,相信政務司司長唐英年,很大機會成為下屆行政長官。

何鴻燊出席民建聯會慶時說,唐英年做過很多不同的政府部門,認為他對相關工作十分熟悉,相信他是最適合人選。

何鴻燊又說,假如要他開出賠率,他會以十賠一作為比喻,認為唐英年可以當選下屆行政長官。

最近由各大討論區,以至著名的土共人士,紛紛「暴走」,有些邊緣人士,如呂志偉之流連六四都忍唔住發膠音,很多泛民的朋友都問:「發生乜事?」其實無他,原因就係要在冇普選的情況下,爭做下一任的特首。

外傳四位有意角逐的人士,已經被我放進《Beat It 兩三次》的 Video 當中,問題是這樣的人選,香港人收唔收貨呢?對於絕大多數人來說,如果曾蔭權都搞到今日的民望,新一屆的果幾位,又有邊幾個比得上曾蔭權呢?

最悲哀的是,後繼果幾件個個都曾蔭權都不如;中共其中一件最錯的膠事,就係強去釋法,把剩餘任期當作一屆,迫曾蔭權於 2012 年「起身」,靠而家果幾個,對唔住係更衰囉?下一任特首的權威與地位,只會每況愈下。

觀察土共內戰,係一個非常有趣的過程:例如原來某人要搞咩宣言,原來係為左梁振英鋪路;有些人忽然最低工資,連 CCTVB 都同佢搞一個百萬人的故事,令大家突然發現,原來有咁多係「振英派」的。大家對「振英派」最大的質疑,就係佢會唔會用埋 d 恐怖手段來統治香港,靠背後小動作來玩謝香港人呢?好多人話梁振英做特首要立即移民,唔知大家又點睇?

好啦,當「振英派」頻頻活動,到「英年派」又來出手啦,澳門賭王就立即出口術,話唐英年係大熱門,係,做過立法行政又去到官位第二,如果今日仲係上海幫得勢,唔使選都知唐英年贏梗啦;問題係,一次兩次三次都失言,搞巨星匯超失禮,紅酒稅偏私,銷售稅迫害中產以至基層,勁偏幫土共,搞小動作好叻,做大事?我想移民。

鬍髯約翰係我地比較能夠信任的一個,問題係財政預算好幾次都膠膠地,缺乏發言的能力,缺乏和市民溝通的能力,缺乏知人善任的能力,呢幾項都係死門;同埋最後一項,佢冇土共支持,靠「開明派」的票有幾多?土共日日都想造低佢,佢又點可能選得到呢?何況如果泛民又推一個出來同佢爭,佢唔使選啦。

至於曾氏兄弟,外傳佢地終於忍夠了做「抬轎」的角色,因此想試試轎上風光,用現有全港最大的土共網絡去為佢地造勢爭位,進可以逐鹿中原,退可以爭權抽水,承機同下任討價還價。

咩叫政治黑暗呢?就係呢 d 啦,一日冇普選,就只係得上面呢 d 畸形的密室政治;點解土共四圍走?因為中央唔得閒理香港,於是各大軍閥人人磨拳擦掌搏上位,香港亦進入大亂的前奏。

至於泛民?如在夢中,繼續相信係檯面發生的事情,而唔係檯底發生的事情;所有計劃同算盤,都係以報紙見得到的事情為準,對於檯底下的驚人陰謀,即使知道和相信,也不以此作計算與定位。

你話,我地又點可能唔悲觀呢?

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀