支持及訂閱請按 Like

星期三, 7月 01, 2009

四萬人慶回歸?警方何在?

4萬人參加慶祝回歸十二周年巡遊
2009-07-01HKT12:00

多支巡遊隊伍穿梭銅鑼灣街道
巡遊人士手持中國國旗及香港特區區旗
香港回歸十二周年,多個團體合辦慶祝回歸巡遊,有4萬人參加,巡遊隊伍由大球場出發,經銅鑼灣及灣仔,到灣仔中旅社附近終點站。

行政長官曾蔭權以及多名特區官員出席起步禮,預計所有隊伍中午過後完成巡遊活動

咦?大會公佈四萬人就報四萬人拿?警方呢?警方死左去邊?點解雷曼苦主自稱二萬五,警方都仲要話得四千?而家因為有曾蔭權參加的,警方就收左皮?李少光去左邊?點解李少光唔敢公佈警方的數字?

七一只得兩萬幾由維園出發,慶回歸就有四萬幾喎!香港警察的公信力,特區政府的公信力就係因為呢 d 弱智式的造假,當市民係弱智?

最過癮係果 d 成日挑戰泛民聚會人數的「學者」,佢地只係對「否定」泛民的數字有興趣,對否定政府數字係冇興趣的;係囉,點解呢?呢 d 未係佢地口中的「為反而反」囉!公共的政府報大數佢地冇興趣,只係對私人團體有興趣,明冇?

讀者報料:今朝大球場三萬個位都坐唔滿,只得三分之二左右,有埋座位,今次唔使靠估啦?點解警方唔公佈係兩萬人?點解政府虛報一倍,冇學者出來質疑「每座位坐得一個人」的「大道理」?如果四萬人,係唔係應該爆左球場?李少光何在?學者何在呢?

更過癮係商台,學埋大公文匯的「第九時間報導新聞」方法,把上午的舊聞當係新聞,等過左七一遊行的晚黑七點去報一次,同警方唔報朝早人數「分工合作」,果然係所有媒體一般和諧。

改名做 CCRHK 啦!

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀