支持及訂閱請按 Like

星期三, 6月 17, 2009

漢奸再出發宣言 hkrestart.com

收到高登讀者報料,有位不知名的網友在見完劉廼強的《香港再出發》宣言之後,感到熱血沸騰,就好似食左洪教主的仙丹,又或者好似近日班o靚仔索左 K 咁,感到唔做 d 野唔得,因此佢忍唔住,立即打開個網站註冊,參考《香港再出發》的 hkrestart.net,立即註冊左個 hkrestart.com,取其諧音 漢 (hon) 奸 (kan) 再出發也!

計牌面,漢奸輸哂!你話啦,漢奸邊有錢去賣九份報紙的全版廣告先?除非高登網友公開籌旗,在蘋果日報賣全版廣告串爆劉廼強之外,又邊有可能同果班真漢奸鬥?要知道真假漢奸難辨, 《漢奸再出發》宣言名為漢奸,卻為愛港者;果 d 《香港再出發》宣言,名為愛港,實為漢奸--注意第 4.1 條「愛國就是愛實質上代表中國的中華人民共和國」--呢條原則就好似當年納粹德國,要向希特拉元首效忠的元首原則一樣--因為德國元首係希特拉,所以愛德國,就要愛德國元首的希特拉一模一樣,分別只係中國共產黨有更多領導人而已!數典忘宗的漢人,走去死抱著前蘇聯共產主義大腿的外族殖民統治,你話劉廼強之流唔係漢奸,唔係港奸,係乜?

最過癮係《漢奸再出發》宣言連捐款戶口都改埋,細心一查發現,原來《漢奸再出發》的發起人,呼籲把錢捐畀支聯會!就同代訂大紀元一樣,擁有異曲同工之妙!你諗下,萬一有 d 漢奸真係真心膠,走去捐畀支聯會,咁就真係好笑啦!

開始個垃圾網站去支持梁振英選特首?連最基本的管理、資訊科技知識都冇的土共,立即遇到認真討論的漢奸;結果被玩到瞓係度--土共未好鍾意偷人 domain,抄人橋嘛?記得當年我地搞《福佳始終有你》,有人就玩眼高手低《整死香港有你》,今次上得山多終遇虎,變成有熱血網友倒轉佢成個宣言,由頭漢奸到底,真係應真失禮死人啦--咁的料子都想做特首?收皮啦!

最過癮係《香港》原版而家唔畀人簽名,但《漢奸》版卻任簽唔嬲,相信好快《漢奸》版的累積簽名人數,一定超過劉廼強果個!

偽君子報又登了一篇《張志剛﹕解決中共政權是否港台的責任?》--張志剛原來又係漢奸,在 1989 年的時候,居然做左蘇聯同華沙公約國家的間諜!要記得之從 1979 年鄧小平訪美之後,中國緊抱美國的大腿,聯合去對抗蘇聯呢個邪惡帝國,包括在 1980 年一齊聯手杯葛莫斯科奧運,成為一時佳話;蘇聯呢個「蘇修主義者」,以及佢傀儡的《華沙公約國》,一齊於進入 90 年代之際咸包散!嘩!中共的外交大勝利呀!呢班契弟華沙公約共產主義國家,唔投靠北京,走去做蘇聯的走狗,於是一鋪香哂!仲唔係中國的勝利?中國同美國聯手打敗蘇修主義者,有咩唔好?點解張志剛之流,對國家的敵人念念不忘?對國家的敵人被打敗咁睇唔過眼?乜張志剛好憎恨中共政權咩?點解中共的敵人被打敗,佢居然唔係慶祝,卻走去寫文上偽君子報鬧我地跟隨黨路線的香港電台?

事實證明,張志剛、劉廼強呢班人才是真正的漢奸--有漢人唔做,走去死守蘇聯殖民主義者留下的共產主義,明目張膽要香港人賣國,一齊數典忘宗去做賣國賊!於是有熱血網友改寫 hkrestart,幫呢班加埋幾百歲、幾千歲的阿伯一齊「阿伯再出發」,真係大快人心!

劉廼強,馬力約你落去飲茶呀!

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀