支持及訂閱請按 Like

星期日, 6月 28, 2009

人為何而活?

(星島日報報道)援交歪風持續,網上討論區有少女公然臚列「賣身」收費詳情,更有少女因援交而沉淪毒海。有機構上月以問卷形式訪問近三千名中學生,了解他們對援交看法。調查發現,有近百分之五的受訪學生表示自己有可能參與援交活動,當中有近半為來自名校的第一組別(Band 1)學生,半數受訪學生亦更認為援交很平常,是一種「互相利用、各取所需的社交生活」。負責調查的機構指結果反映年輕人的價值觀出現扭曲,名校生成績佳不等於道德水平高。

 香港性教育、研究及治療專業協會為了解中學生對援交的看法,於今年五月,以問卷形式訪問二千九百多名中一至中六的學生,當中五成三屬女學生。調查發現百分之四點六受訪中學生認為「自己有可能參加援交」,當中以Band 1名校生佔最多,達百分之二、Band2學生佔零點九個百分點,其餘百分之一點九為成績較差的Band 3學生。

  調查亦問及受訪中學生有意參加援交的原因,有八成七受訪中學生表示,參加援交的目的是為了賺錢消費,如購買名牌手袋,亦有近半數人表示喜歡收受對方送贈的名貴禮物,四成多認為援交可以讓他們尋回被寵愛的感覺。

前篇:

經過中共、土共長年累月不停造假之後,首先對呢 d 調查一定抱有最大的疑心,第一,呢個會係乜水?睇佢網頁乜都冇講,我地亦唔知,亦唔方便做評論;第二,就算個調查係真,個方法有冇出錯?定係 Band 1 學生覺得你個問卷好膠,於是就亂填?四點六的中學生認為「有可能參加援交」--係男仔可能,定係女仔可能?有冇性別的數據?可能的意思係有男同學認為「有女學生肯同你援交我就上」,定係有女同學認為:「咦?我的外表都有人想同我援交?好呀,貼錢我都願呀」。

質疑完,然後就要指出援交一點都唔出奇;點解?問下人為乜而活?問下曾蔭權,佢答你國家的經濟發展好繁榮,所以佢代表香港人,所以大家應該忘記六四;問下由上而下的一眾官員、自稱「愛國」的議員,佢地為左名利、權位、經濟利益,可以出賣良心良知(如果仲有的話),所以問人為乜而活,仲有一個跟進的問題,就係出賣靈魂可恥點,定係出賣肉體可恥點?定係兩者都出賣可恥一點?

相比起呢班土共出賣良知,出賣香港人,援交的錯誰者為重,誰者為輕?係囉,問下點解全香港九成九的傳媒呀、中立人士呀,一講到援交呢類問題,就立即大聲責難,但對果班高堂之上呃神騙鬼,更加埋沒良知、良心,更加「反人類」的一眾人渣,卻都輕輕放過呢?

如果為左錢去出賣良心良知加肉體冇問題,咁點解只係出賣肉體就有問題?

如果一個人真心覺得出賣肉體冇所謂,點解大家要質疑佢覺得有所謂?
因為嫁個有錢人,呃自己良心話自己鍾意佢,就高尚些?一個人為左錢而「愛上一個人」,行為就值得全港傳媒報導?

後篇:

人究竟為何而活?當呢 d 傳媒大大聲質問援交人士的時候,有冇問問自己呢?你地又為左乜而活?記者你為左份人工,為左你自己的生活,寫埋哂 d 違背良心的報導,自己又會唔會慚愧?

如果你唔會慚愧,點解又要援交的人覺得慚愧?

最過癮的,有班「反對自由市場」的人士,把「為乜而活」的問題,大大聲挑出來質問黎智英、楊懷康、施永青以及獅子山學會!最奇怪的,就係兩大老闆黎智英、施永青,永別係蘋果同 AM 730 的老闆,兩人都偏偏大茶飯唔食,卻走去被喻為累人「傾家蕩產」的辦報,而佢地的報紙仲肯撐下言論自由,為乜而活,你唔係去問土共,卻走去問佢地?

如果話包容援交、包括市場主導係可恥,咁包容慌言,包容出賣良心良知靈魂的,係乜?
兩者最唔同的,就係前者赤裸裸承認人性的「市場主導自由」,而後者就係中國人最愛講一套、做一套的偽君子。

人究竟為何而活?好偉大呀--只要付出的不是你,就最好了!

人之所以係人,就係首先把自己視為「高人一等」,或者「高禽獸一等」,用一大堆大話,去包裝自己與眾不同。

科學證明,孟子所講的「人禽之辨」,由頭到尾都係發開口夢;人就係動物,咩人有惻隱之心,動物都有,兩者本質絕無不同,只係智力上的分別。中國的聖人就係科學盲,於是走上了歪路,以為人係與眾不同的,以為人性係善良,可以戰勝邪惡,以為靠人為干預人性,可以做得比起大自然的市場力量好。

最大的邪惡就係人的本身;大自然遠比起人類善良,靠會腐化的人性去更正大自然,結果只會係更腐化、更邪惡。只有承認人性本惡,只有承認人係自私的,只有善用市場自私自利的法則,制度才可能長治久安;凡違反呢個定律的,絕不能持久。

靠聖人?靠明君?靠一片好心?靠得住咩?只有靠市場的力量!唔相信自由市場,又點解相信民主?民主制度就係最大的自由市場,亦係行之最有效的自由市場!

大家講慣左「民主、自由」,經常當係兩件事--係,在形容「民主制度」與「言論自由」的時候,的確係兩件事,但民主制度的本質,就係用自由市場的法則,去讓人民、讓群眾自行選擇。

當然市場有時會癡 Q 線,正如民主制度下一樣有時會癡 Q 線一樣,因為人本身就係癡 Q 線的動物,把人視為「超人」,視為永遠理性,當然係最癡 Q 線的假設。當人有病,當然要食藥,食藥就係人為干預;但當人冇事的時候,下下干預似乜?食咁多維他命,吸收到呀?日日食藥,有冇病呀?冇病都當有病咁食?呢d 就真係癡 Q 線啦。

民主制度最可貴,又或者自由市場最可貴的係乜?就係透過可行的制度,去自行調節。下下干預,搞軍事政變?搞革命?冇病呀?

有,就係有人有病,所以佢地選擇用革命去推翻「暴政」,結果得出來的結果,係十倍、百倍、千倍的暴政,上世紀全世界有一半就係癡 Q 左,走去相信理想,走去迷戀人為干預的共產社會主義、希特拉的國家社會主義,結果....
.......................

當大家提到西歐、北歐的例子之前,又問下自己,佢地歷史係點樣發展的?係先有自由民主,再有社會主義,定係先有社會主義,再有自由民主?

在未有自由民主之前,想搞社會主義?又或者認為社會主義,比起自由民主更加重要?這種倒轉先後因果的做法,就好似大陸想唔改政制,只改經濟一樣,只能一時,絕不能長久。

沒有民主,就沒有民生,明冇?陳方安生呢一句說話,就係智慧的代表作。
可惜,知音人實在太少,包括泛民中人......

當政制扭曲至此,一個不健全的假民主制度,就係滋生民粹的制度;點樣先可以和平理性?相信自由市場,相信人民的選擇,當一切先決條件如常,民主就係最好的制度--因為只有選票,才可以制衡大財團,同樣亦可以制衡過度的福利主義--因此,要搞社會主義,要學北歐、法蘭西,先決條件就係把香港建設成為民主的社會。

土共最愛問:「港英時代點解冇民主卻有民生?」--因為英國政府有民主,而中共卻沒有民主,香港又唔係國家,乜土共支持港獨咩?

人為乜而生存?追求真善美?對,大家都同意「應該」係追求真善美。

問題係,當人性醜陋到極無謂、極無聊的時候,當有 99% 的人都係無聊人的時候,我地應該點?強制佢地追求真善美?送哂唔合資格的人去集中營?

「把人還畀人」?就係把人性的醜陋還畀人--市場係死物,人性才是真理,市場就是人性的真理,順人性而為之,先可以順勢而行;視市場為死敵,抽離人性逆天行事,就必然失敗告終。

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀