支持及訂閱請按 Like

星期三, 6月 10, 2009

邱騰華的「環保建港聯盟」

有很多熱愛環保,也熱愛民主的朋友不明白,為何林忌對邱騰華局長有如此之大的反感;其實由始至終,林忌仍然堅持對事而不對人,問題係邱騰華的態度就好似廿三條中的葉劉一樣,因此我才要企硬反對到底。

用一個比喻去說明,就係乜「民主建港聯盟」(今日叫做民主建港協進聯盟)冇話自己爭取民主咩?民建聯一樣口口聲聲說自己係爭取民主,一樣提出一些「政改方案」,去「追求民主」;例如 2005 年泛民投反對票的「政退方案」,一樣增加了民主的代表性,一樣有廢除委任區議員,咁點解泛民要反對到底呢?點解泛民寧可要冇「政改」,都要投反對票呢?原因就係呢個所謂「政改」,其實係「政退」,表面上進步的方案,只係在一些無關痛癢,甚至係包括糖衣毒藥的方案(如增加立法會議員的數目,卻不改變直選與功能組別的比例),因此有不如無!

相同的問題出現在環保,我地見到邱騰華的所作所為,就好似民建聯在民主問題上的所作所為一樣;真真正正需要佢做的,佢就好似民建聯一樣唔做;假環保的假議題,佢就樣樣都全力做,仲偏要做過龍;舉例說,真正要減廢氣,係唔係應該由珠三角的工廠開始?係唔係應該由兩電的排放開始?如果講路邊廢氣,係唔係應該由最多廢氣排放的柴油車開始?偏偏由始至終,上述所有最重要的事項,邱騰華避得就避,正如民建聯在普選的問題上面一樣,當聽唔到當睇唔見,反之,專就一些冇用的事項來「大搞特搞」--立法強制停車熄匙呢個議題,就正正係一個假環保的議題,搞得到都減唔到 1% 廢氣,更過半數機會製造更多廢氣,偏偏佢就要向虎山行,就同民建聯同你講,要增加「立法會議席」去「增加民主代表性」一樣,信佢一成,雙目失明!

一次、兩次、有 Guts 的環保團體都企出來大大聲鬧爆邱騰華--「環境局長邱騰華日前接受《明報》記者查詢時拒絕環保團體的要求,理由是二氧化碳並非污染物,只是一種會造成溫室效應的氣體。邱騰華對環境問題的無知,令人感到訝異!」、「綠色和平4名成員,向出席立法會空氣質素指標議案辯論的環境局局長邱騰華表達不滿,指責他在修訂空氣質素指標時,漠視公眾健康。綠色和平即場送上防毒面罩予邱局長,並當面要求他公開回應政府為何罔顧市民性命安全,拒絕以世界衛生組織終極標準量度香港空氣污染。」--你話減廢氣,係唔係應該用科學的標準去監察呢?你話一個連世衛組標準都唔用的邱騰華係愛環保,所以去企硬推行「強制立法停車熄匙」?你信佢?你信佢一成,就真係同信 X 建聯一樣,雙目失明啦。

東方:港府推出《產品環保責任條例》,繼膠袋後,電視機、雪櫃、冷氣機、洗衣機及電腦五類電器將成下個受規管的產品,年底將諮詢公眾。據悉,港府上周向環諮會簡介有關計劃,初步構思向該五類的電器入口商或代理商,徵收約每件電器成本的百分之一至五。回收模式包括「以舊換新」,即零售商送貨時須回收一件舊電器,或在各區設回收點收集有標誌的舊電器,而入口商每回收及處理一件舊電器,可向港府索取處理費。現時全港約三百至四百個電器代理及入口商。」

睇下呢個新法例又有邊一忽環保?乜環保唔係減輕排放咩?舊電器高能源消耗--例如雪櫃、冷氣機,而家政府唔係鼓勵減少能源消耗,卻反其道而行,去罰那些舊換新的消費者?癡線o架?不如罰埋埋換新車呀笨?換新車都要回收呀笨?人人用舊科技,排放多些廢氣,燒多些能源,呢個就係邱騰華局長的目的啦!

再一次證明,邱騰華係一件完全冇科學頭腦的中式規管膠;你勉強可以話年輕人成日換手機浪費,我唔討論呢樣野係唔係浪費先,但你有冇見過香港人以「換雪櫃」、「換冷氣」為樂?有幾多香港人以冷氣機、雪櫃作為潮野係咁換先?如果冷氣機、雪櫃老化,第一個問題係乜?就係唔凍;唔凍的結果會做乜?係唔係「停櫃熄機」呀?係唔係唔凍果時就「停冷氣熄機」呀?定係開大些,用多些能源?從一個咁簡單的問題已經可以看得出邱騰華的智商,規管市民換冷氣、換雪櫃的結果,就係用冇雪種又開大些,唔夠力就買大匹數的系統,邱騰華係為環保,定係為左電力公司而出力呢你話?負責任的環保組織,你地有冇諗過邱騰華係倒緊你地米?

講到電子產品如電腦、手機等等,玩得呢 d 野的年輕人都知道,二手有好高的回收價;連街邊的陀地都走去做回收手機,電腦二手零件的交易更係多如牛毛,有需求,有二手轉讓再用,邱騰華要規管 d 乜?唔好話香港人用完,仲有第 N 手轉口返大陸等未發達的地方去作最後的轉售,關邱騰華乜事?有囉,佢呢類唔知米貴,唔識科技,自己開政府 3000cc 的燒油車的契弟,佢就或者唔會走去放去二手網站囉,真正的玩家--那些成日換的,個個發左達呀?有人回收都唔賣要掟去堆填呀?

香港真正要做回收的,就係膠樽,就係垃圾分類,呢 d 最重要的事佢唔做,走去做不知所謂的回收電器?佢有冇病呀?你如果相信佢,你又有冇病呀?民主普選唔做,走去話增加立法會議席,畀你增加到一萬個又點?唔改功能組別比例,會民主左咩?今日香港的環保問題的關鍵--由堆填、分類、去到減排,呢 d 最重要的事情邱騰華都唔做,專做冇腦的垃圾工程,而又有一班冇腦思考的香港人黑白是非都唔分,把假環保就等同假民主一樣,當係真的,咁你話會唔會衰到貼地?

支持邱騰華的「環保建港聯盟」,就等如支持「民主建港聯盟」一樣,不但名不符實,仲係完全相反;問題就係,作為泛民有腦支持者的你,會唔會用大腦去思考?

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀