支持及訂閱請按 Like

星期六, 1月 03, 2009

邱騰華等天收吧!

停車熄匙草案修訂 柴油商用車輛有 3 分鐘豁免
2009-01-02 HKT 18:08

環境局完成「停車熄匙」立法草案的修訂,環保署消息人士透露,由於柴油商用車輛裝有窩輪增壓器,熄匙後需要時間再開動,所以柴油商用車輛會有 3 分鐘豁免,涉及車輛約有 12 萬輛 。

另外,由於不少專線小巴都是一站多線,流動性較強,所以小巴站內,每條線路的首 2 輛專線小巴可獲豁免,公共小巴方面,首輛沒有乘客的小巴可獲豁免 。

至於的士站的首 5 輛的士,和在站內移動中的的士亦可獲豁免。當局會在的士站豎立標記,方便執法人員統計的士數目,執法人員發出告票前不會預先警告。

消息人士說,若果以本港氣溫作為豁免標準,會令法例實施大打折扣,又強調不會以發出告票的多寡,去衡量計劃的成效。

繼泰國撞車死人先派包機、明愛醫院門口見死不救之後,偉大的特膠政府決定一意孤行,偏要謀殺司機,祝各位好運。

消息人士說,若果以本港氣溫作為豁免標準,會令法例實施大打折扣,所以特區政府決定不理香港人的死活,就好似泰國的港人,以及明愛門口的港人一樣,讓司機即使在心臟痛、頭暈、病痛、傷殘、中暑、在五十度的車廂氣溫之下,或者架車出現問題,再繼續駕駛會唔安全,都必須繼續開車,如果停車就必須立即熄匙,或者在馬路中心訓在街上,等其他車車死你,或者被太陽曬死你,掉低架車在馬路中心果時,記得熄匙喎!你死係你自己閣下的問題,呢個就係消息人士的講法啦,大家好自為之。

就好似明愛門口死左的香港人一樣,有一日如果天氣突然好熱,因為佢停車等送貨港人,雖然只有三分鐘時間,佢就算唔因為其他事心臟病發,都會因為呢件事心臟病發,邱騰華為左達到佢自己「升官發財」的目標,唔理香港人的生命,唔理香港的交通塞車問題,明知執行呢條法例,都會造成更嚴重的塞車問題,於是造成更多的救護車救唔到人,造成更多的人死在醫院門口都冇救護車可以救,各位朋友,呢 D 就係特區政府的人辦啦;點解加拿大人 27 度就要豁免,我地香港人熱到就來死的地方,都冇得豁免,原來在政府眼中,最緊要係佢地選擇性執法的方便,你地會唔會熱死,同泰國的香港人、同明愛門口的香港人一樣,都係你死你事。

香港班低能膠官,望下全港的士站,有幾多的士站可以做到五架車之內呢?幾十年來都趕唔走的士,實行左會有人手趕走的士咩?大家慢駛塞車囉!塞到救護車去唔到,大家就拍爛手掌慶祝,呢個就係我地偉大的特膠政府以及所有會投票支持的議員的共業,全部都等受到天譴!

三十幾度都會有人中暑死,我就食定花生等睇戲,睇幾時有司機中暑死!香港的人渣假環保敗類,明知柴油車先係污染源頭,只係因為有司機團體壓力就「選擇性讓步」,應該豁免的就唔理,唔應該豁免的就讓步,就好似之前市區的士及新界的士的問題一樣,「選擇性減價」同樣道理--乜只有柴油車係 Turbo 車?汽油車行 Turbo 的就唔會壞?汽油車行 Turbo 唔停車唔熄匙,即使污染少柴油車十倍、一百倍,一樣你死你事!污染源頭柴油車就可以豁免,我地偉大的政府可以人渣到呢個地步,成班友又可以反智到呢個地步,邱騰華,你唔好福佳呀,否則你死左,我都一定捉你條屍出來鞭!叫你做人渣都侮辱左人渣呢個字呀,人粉!

伸延閱讀:
塞車送了一條命
環保新葉劉--邱騰華
強制停車熄匙,欲移植澳門遊行?
環保大躍進-三面紅旗之停車熄匙
潮童不宜:支持強制行車熄匙立法!
強制反燃料污染立法
建議立法強制停視熄機
電子呼吸收費計劃

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀