支持及訂閱請按 Like

星期三, 12月 03, 2008

慢黑鈍管治藝術

政府 4 班包機共接載逾 210 名滯泰港人返港
2008-12-02 HKT 23:25
保安局表示,過去兩天,特區政府共安排四班包機,接載在泰國的港人由芭堤雅返港。昨日的兩班包機共接載 82 名乘客;今日兩班分別接載了 89 人和 41 人。

截至晚上 9 時,入境處共接到 939 名港人求助,大部份已經獲得處理,其中 872 人已返抵本港或獲安排今日返港, 42 人表示,已自行安排返港。

保安局發言人說,政府會與航空公司協調,為求助人士盡量安排機位。若求助人士數目有明顯上升,政府會恢復安排包機服務。

一班機都應該唔止坐 89 + 41 人啦,為何會這麼少人坐?因為已經自己走左,就係去左其他城市,再唔係就根本通知唔到,當澳門人上星期已經派包機時,香港特膠政府到星期一先派包機,呢 d 未叫慢囉。

明明決定唔派,結果政府就黑到遇著有市民去布吉撞車死左;係,市民撞車條數唔可以入囉政府度,因為叫香港人坐車去另一個城市,都一樣係唔安全,可能會有意外,但係要慢到有人死先改變決定,又唔識望清楚形勢,不知泰國政治危機可在幾日內解決,果頭派機空機,呢頭就已經宣佈機場就來恢復正常,呢 d 黑仔到咁的行為,只有老董時代先見得到。

遲鈍,梗係鈍啦!後知後覺,冇人話第一日就要派包機,政府識唔識處理危機的?如何做危機管理的?政府除左識廢話芭堤雅機位有限之外,有冇指導過市民泰國仲有其他機場?例如布吉同清邁?有冇指導過市民要注意咩安全?有冇派人去緊急支援?識唔識十兩日在香港就呼籲親友聯絡在泰國當地,教導當地如何急救?當市民出問題,政府高層可意識到問題嚴重,要緊急出來呼籲幾句?呼籲幾句的同時,有冇諗過當地最需要係乜?有冇諗過,偉大的中國領使館連理內地公民都唔夠人,香港的地位一直都只係殖民地,出事只有靠自己自救?



留意 00:54 果位憤怒的女士:「太遲啦!人地澳門政府呀,係兩日前就派包機來接澳門人走啦?你知唔知呀?」「我會決定移民澳門囉」「唔交稅o架啦」「我地交稅都係冇保障呀!」

搞到香港連推緊廿三條的澳門都不如,呢位女士的憤怒可想而知,人人都知就係政府唔知,膠到呢個田地的政府似乜?

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀