支持及訂閱請按 Like

星期二, 9月 02, 2008

腦殘政府系列:強推通脹紅隧加價

腦殘明報要聞:解紅隧死結 政府研「以股換隧」 三隧聯營

「問題終於露出了一線曙光。知情人士透露,政府正認真考慮如下的解決方案﹕把三隧合併組織聯營公司,用「以股換隧」方式鼓勵東、西隧道公司交出隧道餘下時間的專營權,以換取未來聯營公司的股份。

消息指出,合併後,長期塞車的紅隧將無可避免要加價,而東、西隧則會減價,令三隧的收費差異收窄,從而鼓勵駕駛者棄用紅隧,轉用其他兩條隧道。這樣一來,三隧的使用率有望拉平,減少紅隧的塞車時間。
經濟轉壞令紅隧難加價

但消息人士承認,現時香港經濟情況開始轉壞,最多人使用的紅隧若提高收費,市民勢難接受,故現時並非合併的合適時機,可能要待紅隧塞車問題進一步惡化,或塞車嚴重至多個小時過海,市民才較易接受紅隧加費的安排。


消息人士稱,政府曾一度考慮回購東、西隧的餘下專營期。因東西兩隧的重要股東為中信泰富,故政府只要成功說服大股東中信泰富出售兩隧,已成功了一半。

有中資背景的中信泰富一直願意跟政府商討,但關鍵者是富商張松橋擁有的港通控股,因西隧的收入是港通的生命線,港通堅拒出售這塊「核心業務」(見另稿),即使首肯,亦恐怕會要求天價的現金。

偽君子報最人渣的,明明係官商勾結的壞新聞,佢可以包裝成好新聞;明明係官商勾結呃市民錢的新聞,可以老作成為政府救塞車的新聞

呢 D 所謂「政府消息人士」--公開佢啦,係明報收左政府 ORDER,要幫手放汽球囉。

當年東隧只收廿蚊,是誰偏偏要加到 $25 蚊,令隧道的惡化加劇?有中資背景的中信泰富如果對必賺的金蛋咁容易放手,咁唔志在呢 D 小錢,咁點解係都要加果五蚊呢?以中資對香港的財力與干預,咁唔至在錢,又點解要加價呀?明報的偉大編輯,可唔可以答下我?定係明報要全力唱好中資的中信泰富,為中信泰富買埋紅隧同令紅隧加價,製造言論呀?

「可能要待紅隧塞車問題進一步惡化,或塞車嚴重至多個小時過海」--原來偉大的香港政府解決問題的方法,就係要令情況更惡化,然後叫你接受一個最差的方案!!!唔知明報的記者係唔係香港市民?明報的編輯係唔係香港市民?當你見到政府寫 D 咁令人作嘔的文字出來果時,你有冇想嘔的感覺?

好簡單,下次買起全明報報社的廁所,然後在門口放個收銀機,然後等佢地去廁所要排一個鐘果時,佢地就肯畀 $45 去一次廁所O架啦! 然後我地可以寫報紙「要聞」--明報廁所危機終於露出一線曙光!就係明報的職員,終於唔想等一個鐘去廁所,所以願意畀 $45 去一次啦!解死結!好開心!!好興奮!!!


政府同明報呢 D 人渣最人渣的,係睇唔到就當你唔存在--明明有方法,就係建多條新海隧,正如鐵路都要建多條沙中線,為何道路完全不可以建?東涌線和機票線遠遠未飽和,卻可以建多一條沙中線;為何完全不提第四條海隧的解決方案?連內地深圳都用同樣的方法解決塞車,可是「愛國愛港」的明報卻對此隻字不提,狂幫中信泰富宣傳,話中信泰富願意合作!

邊位消息人士狂幫中信泰富宣傳呀?如果最後中信唔肯,呢位消息人士係唔係出來公開道歉落台呀?呢位消息人士係唔係好似梁展文咁,打算第時去唔知邊間企業度幫手呀?

西隧設計不良--明報隻字不提;港島居住人口有一半在東區,明報也隻字不提;根本東西隧出口都唔能夠有良好的接駁,令司機即使平都唔用;而任何有少少常識的司機都知道,繁忙時間即使想去東西隧都去唔到,因為港島中和九龍中都塞車塞死,最有效的方法,就係在舊隧旁建新隧,打通最擠塞的樽頸。

最荒謬的,就係把所有中信泰富要負的責任全部推走--七成東隧的股權,原來一定要睇西隧頭?以今日西隧的流量與位置與收費,就算唔買,根本就冇分別;中信泰富咁好,叫佢地讓東隧畀政府囉好唔好?如果要等「可能要待紅隧塞車問題進一步惡化,或塞車嚴重至多個小時過海」--等到 2016 中信泰富要交出東隧,然後政府到時每程東隧收 $5 囉,理西隧來做乜呵?

原來關心市民疾苦的明報,一點腦部都唔願意用,就以完全不提的方法,來否定第四條海隧的任何可能性,而只有用紅隧加價的方案!高招呀,明報編輯,幾時步梁展文的後塵?

為有權有勢者作故事的文妖,最可恥!

伸延閱讀:
深圳都另過香港人
私有隧道建築的錯誤
解決塞車?搬走金紫荊!(一)
講經濟效益?拆走金紫荊(二)
西隧又加價!
福佳有理:建第四條海隧──比普選更難?
電子呼吸收費計劃
強制立法停視熄機
強制反燃料污染立法
潮童不宜:支持強制行車熄匙立法!
福佳有理:強制停車熄匙立法,欲移植澳門大遊行?
別讓巫醫來治巴士廢氣
環保大躍進-三面紅旗之電子道路減廢氣(下)
環保大躍進-三面紅旗之電子道路減廢氣(中)
環保大躍進-三面紅旗之電子道路減廢氣(上)
環保大躍進-三面紅旗之廿五點五度
環保大躍進-三面紅旗之停車熄匙

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀