支持及訂閱請按 Like

星期四, 7月 17, 2008

我們需要有膠力的議員

由於林忌遇上膠到無朋友的八膠連環事件,受驚過度,需要休息一下,所以由專搞爛gag的邱吉爾暫代一天。

昨天特首答問大會,最具娛樂性部分係單仲偕臨別演出,當眾向特首派膠,結果特首連自已退過稅都唔記得咗,當眾自膠,而電視機前的觀眾,當然變晒花生黨,恥笑特首。

在一個膠到無朋友,立法會議員連立法權都無的膠議會,議員可以做乜,當然係向當權嘅人派膠。邱吉爾都投過票俾長毛,原因無他,因為我們要有膠力的人,去議會倒屎,至低限度維持議會的娛樂性,同埋搞到膠人搞膠搞到好無癮。

你話呢幾年邱吉爾唔滿意長毛乜,係創意唔夠,膠力不足,結果俾范太好似教仔咁教。當然邱吉爾支持長毛連任,但我地想長毛增強膠力之餘,要有更多有膠力的議員,搞到成班土共或希師奶,個個變晒每月之星為止。

在硬膠的政制下,我們只好以硬膠治硬膠。正所謂,救香港,靠膠人。幾時香港議會,至會有件腦魔二世。

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀