支持及訂閱請按 Like

星期一, 12月 03, 2007

葉劉奸黨名單

圖片:選舉未有結果,昨夜在灣仔已經有人急不及待擦鞋!Freeman 於昨晨二時攝於灣仔街頭

今次中聯辦及民建聯,為了幫助葉劉勝選出盡一切法寶,包括大量潛水土共,潛水中間票,在各界潛伏的潛水間諜大量現形,目前葉劉順利輸左,但我們不要忘記這些人今次的惡行,一定要羅列這些人的名單,從此告訴泛民的選民,認住佢地的真面目。

你擺明車馬加入民建聯,擺明車馬支持民建聯,我都仲敬重你有另一種政治信仰--例如曾鈺成;這些突然搏上位支持葉劉的,尤其是最後關頭擺明全力支持的,我們必須由今天起,全力去制裁!

林忌由今天起罷買、罷看、罷支持這些人的一切商業活動,歡迎大家加入:

1. 蘇絲黃(當年和黃毓民一起主持「怒人甲乙丙」反廿三,昨天選舉日長伴葉劉身邊掃票)
2. 李克勤 (由國民教育大使,到為葉劉參選站台,其他港星歌星都冇你咁福佳)
3. 徐家傑(十幾年後來打十成按揭?仲想人信 ICAC 迫害你?睇下中原地產王文彥點樣回應你問題啦
4. 李司棋(你係人定係鬼呀?果然,你唔相信法庭,所以支持乜都靠個信字的葉劉)
5. 關菊英(你支持果個唔係咩長子嫡孫!係輸左的福佳仔!)
6. 鍾逸傑(做英國人做到你支持希特拉,SHAME ON YOU!你死左夠膽同邱吉爾講,希特拉係民主選出來的嗎?)
7. 史泰祖 (有人唔做,在最差的時間選擇去做裝門面的狗?做醫生做到你咁蠢,死左去算啦)
8. 高永文 (唔好俾我見到你,否則一定用潮州粗口鬧爆你)
9. 許冠文 (唔好意思,今次你支持葉劉,係呢二十年來最好笑的黑色喜劇,番去做恥笑自己的笑匠算啦,哈哈哈)
10. 倪震 (蘋果攻擊葉劉你好傷心?你當年點樣攻擊劉錫明,你記得嗎?抵你俾倪匡咁樣養大你,一點也配不起做沙翁倪匡個仔,你係一件完全垃圾的福佳仔!)

今日鬧住咁多先,大家自行補充吧,冇咁好氣......

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀