支持及訂閱請按 Like

星期三, 10月 31, 2007

讀 Law 狂想曲

有朋友問,其實較正統的說法,是把左派來源,說成是法國大革命的議會。
就此,林忌幻想一些對白,創造了一個純創作的故事,以證明此路不通也!

此故事純粹虛構,如有雷同實屬巧合!

梁:你夠竟係泛民,定係左派呀?
林:哈哈哈,左派同泛民冇必然關係o架喎
梁:你答 yes or no 啦,係左派,定係泛民,定係泛民係左派?
林:其實左派係來自法國大革命,你有冇讀過歷史?
梁:歷史?我唔會讀歷史,我讀 Law o架!
林:但係,讀 Law 都要讀 cases o架?case 未係歷史囉?例如 constitutional law,一定會講到英國歷史的三權分立,有關 Parliamentary sovereignty...(此時被梁打斷)
梁:你同我講法律?你知道咩是法律?
林:Parliamentary sovereignty 講到,如果倫敦的國會通過一條議案,甚至可以禁止巴黎的人食煙...這和歐洲各國憲政史有關,例如王權以及議會的權力,兩權之間的爭鬥......
梁:你說謊!
林:法律書本白紙黑字寫到明o架
梁:所以請你拿出證據才說!
林:自己睇 law 書囉
梁:首先要講證據!
林:冇 law 書未影印來睇囉
梁:影印你竟然收取六元?
林:唔係六蚊都俾唔起嘛?
梁:這完全是誹謗,我保留追究你的權利!
林:唔好左拖右拖啦,你有冇讀過 constitutional law?
梁:你無知,我不怪你,我係 legal executive!
林:係唔係唔識o即?
梁:不得作人身攻擊!
林:(冇氣)可唔可以講下你讀過咩 law 呢梁小姐?
梁:請登入我的網頁angela.com瀏覽,多謝 (註:應為angelleung.com)

多謝...

伸延閱讀:
梁安琪:我讀 Law o架,我係 Legal Executive!

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀