支持及訂閱請按 Like

星期四, 4月 03, 2014

東江水大騙案


點解我地好多香港人以至香港傳媒,甚至香港政界,在討論東江水問題一直都「後知後覺」、「不知不覺」甚至牛皮燈籠,點極都唔明呢?我地由 2009 年反駁中共的東江水文宣,同成班高登友在網上「單打獨鬥」,請問點解政界、傳媒界、輿論界好似聽唔到,睇唔見,講極都扮唔明呢?

時間要回到 2006-2008 年,亦即快北京奧運而香港中國民族主義高漲,港人的「中國人身份認同」一路上升,大搞 CEPA 同「中港融合」果幾年!之前傳媒踢爆年年倒東江水落海係浪費,好折墮,因此由政界以至環保人士就高呼要同「國家恩情」的「國家」--中國傾合約;之但係「國家恩情」的「中國」,所謂「國家恩情」原來唔係國家的,係廣東省政府擁有的香港上市公司粵投的,唔知點解「國家恩情」係原來交畀香港全資上市的公司的「股民」所擁有,於是又係恩情,又要年年加天價,然後簽了一條喪權辱港的賣港條約。

改約之前,強迫你買唔需要的水 (11 億立方米),用唔哂你就要倒落海;改約之後,唔單止冇減價仲狂加,加完你用唔哂的水,就「送畀國家」去「感謝國家感謝黨的恩情」,而「唔送來香港」,成班傳媒當新聞稿照報,環保人士開心啦!「香港思匯政策研究所劉素向該周刊表示,香港從東江獲益,飲水思源,有責任有義務「反哺」水源地,尤其是經濟欠發達地區」嘩!真係有愛國愛到殺死你呀!你班傻仔乜唔知道,原來你畀錢唔係畀「水源地」,而係畀中共貪官的嗎?你班傻仔唔知道原來果間係你地左膠最憎的「萬惡資本主義官商勾結企業」嗎?啊,你地點解支持黨國企業加價呢?下次誠哥加你價你又係唔係舉腳支持呢?

就係咁,因為「感謝國家」、「愛國心」(愛國不愛黨咋,因為班傻仔以為係「幫國家.... 喎...」),於是左膠就配合政府 spin 到洗你腦 ,又話要為東江水感恩啦,又話要為令到經濟落後,阻住佢地經濟發展的大陸地方「飲水思源」啦,因此當你傻仔般又加你價,仲要減少供應畀你,你都要「快快樂樂感恩」!仲有,林鄭仲出來配合政府宣傳,話香港人全球「浪費食水第一」,X你個街!你唔用食水都係倒落海,咁我用左佢係浪費,定係你就咁倒落海係浪費呀X街?賣港仲要抽你水,你被人搵笨仲要「內疚」,有班友仲要繼續恬不知恥,幫政府宣傳屈你香港人的野洗腦,因此林忌就一再反思,這令我變成主張本土運動的最重要事件之一。

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀