支持及訂閱請按 Like

星期日, 2月 05, 2012

平機會主席林煥光不如改行做評論

蘋果:林煥光:中港矛盾須兩地協商

林煥光稱:「我地平機會有冇曲解嗰個廣告嘅原意,相信可以交番畀公眾同大家評論,我諗唔需要就住一啲細微細眼嘅字眼進行爭辯,最重要帶出公正客觀訊息。」

一個行政/執法機關之首,唔係睇法律,睇事實來執法,卻原來係睇「公眾同大家評論」,不如改用人治公審呀,「我諗唔需要」就唔需要「一啲細微細眼的字眼進行辯論」--法律條文有邊條唔係微細眼呀平機會主席?叫你拉萬寧,你又用啲細微細眼的條文藉口,話唔肯執法?

對呢種態度的官員乜都唔抗議,也難怪香港法治跌落谷底,因為香港人自己都唔重視法治,由佢選擇性執法,選擇性發音..

真係開心大發現,平機會主席唔係負責執法,係負責做評論,同埋搵公眾評論,同我換左職能呀,林煥光先生?

進一步閱讀:
平機會歧視港人老作蝗蟲誠信破產
林煥光對平等機會的雙重標準

為林煥光辯護:一日最衰都係你班高登仔,學咩人儒家?走去搞咩人禽之辨,把冇公德心而鋪天蓋日的人叫做禽獸、蝗蟲?

中文大學間新亞都仲有個唐君毅像喎,學咩人禽之辨?搞到而家咁多「右翼民粹」,被人話係種族歧視中國人啦

平機會,禁哂佢啦,禁孟子,禁唐君毅,唔好教到尐小朋友種族歧視呀!應該教「中國人之辨」,教「血濃於水」,教「本是同根生,不要分人禽」!

要求把唐君毅像送去包膠,以免煽動歧視,要求把《孟子》等相關教導人禽之辨的書籍,好似中大學生報咁送檢,然後包膠先准成年人閱讀!

唔知下次高登仔登廣告,在廣告右邊放一個唐君毅像,背景係深圳河,然後寫住「人禽之辨」,算唔算種族歧視大陸人呢又?

麻煩記者朋友代為查詢

你知啦,家下識法律都冇用,得唔得唔係靠法律條文的細微細眼,係靠林煥光佢地同公眾評論o架嘛!


唐君毅:人與一般動物有所不同。一般動物,在中國過去即稱之為禽獸。人與一般動物之不同,即中國古所謂人禽之辨。中國之道德倫理思想與哲學思想之最重要處,亦即在于人禽之辨處,首先認清楚。我必須自覺我總有一點異于他人處,我才真是我;人亦必須自覺人之異于禽獸,異于一般動物處,人才真是人。

孟子說,人之異於禽獸者,在其有仁義禮智。仁義禮智,見于惻隱羞惡辭讓是非之心。此心乃既見至理亦見至情。
這個小工具發生錯誤

熱門文章

這個小工具發生錯誤

最新文章

  • 當左膠變成熱狗 - 驚見「左膠御用」傳媒獨立媒體《當蔡子強變成林忌》一文,左膠不但沒有從脫離群眾,被大量原本的支持者離棄,以至被原本的同路人所質疑,以至高呼要票債票償吸取任何教訓,更反過來四圍挑起火頭,繼續人身攻擊,特別是這位當年亂寫「歧視」等法律,當年不斷亂屈「歧視法西斯」的左膠作者「稻草」。 當左膠連溫文保守如蔡子強,也要點名...
    6 個月前

最近文章

再次伸延閱讀