支持及訂閱請按 Like

星期一, 7月 04, 2011

高志森侮辱香港示威人士

睇完高志森於 Facebook 對市民的侮辱之後,我決定呢一世人從此杯葛呢位人士的任何作品,特此通告

持美國護照的高志森導演說:「阻礙交通是抗爭的代價」是自私自利的說法!
高志森:「一班社會失敗者。」

我相信高志森先生第一件事,係要撕爛本美國護照 upload 上網,同埋以後留在中國,唔好再去外國啦,因為全世界的示威同罷工,都係會阻礙交通的,例如早幾日的英國大罷工。

相對於高志森導演的成功,我地一班後輩當然係非常失敗,因為我地唔肯投共,唔肯為呢個無恥政權擦鞋,付出時間去為社會爭取公義,而唔係只識賺錢仲要奚落爭取社會公義的人。

另一方面,我地呢班社會失敗者,都有好多唔同行業,為社會付出貢獻的人,包括一些佢成日想我地入場睇佢戲的專業人士。不過既然佢認為我地失敗,所以我地決定以後都唔再睇佢有份製作的任何作品,以免影衰佢的偉大而成功的名聲啦。

高導演,返去大陸拍套「我和毛主席有個約會」、「香港新變色龍 2011 啦」、或者「賣港偉業 」啦
這個小工具發生錯誤

熱門文章

這個小工具發生錯誤

最新文章

  • 本土派的六條命題 - 經《本土研究社》的陳劍青推介,讀到今日維基百科關於「本土派」的條目,真係唔識就嚇一跳,識就得啖笑,成個條目連最基本的還原歷史事實都不會,似足中共版本的「抗戰史」,把國民黨一筆刪去般,把所有非「熱普城」的本土歷史全面刪去。 這種所謂的「本土派」,又和他們口中的「中國人」有咩分別呢?其人格是否可以更為低劣一些?「本...
    4 個月前

最近文章

再次伸延閱讀