支持及訂閱請按 Like

星期二, 6月 21, 2011

強迫金係幫市民定係益金融佬?

林忌休息了一個多月冇寫稿,實為對香港已經完全絕望,無數瘋狂事情日日新鮮,政府無恥程度天天新奇,而最悲哀者,為自己友香港人唔爭氣也。

好似強迫金加到兩萬五,我地幾乎完全見唔到市面有任何討論,十一年來第一次加強迫金供款上限,傳媒個個好似收哂政府錢,人人只報「下限由五千提高到六千五」,卻只用幾隻字帶過把上限由兩萬加到兩萬五的行為,彷彿香港好似只有月入五千的人需要幫忙,而月入兩萬五的人卻係有錢佬一樣,請問香港的良心記者與議員去哂邊?

「(星島日報報道)行政會議昨拍板通過強積金供款入息上下限檢討,建議由今年十一月起,供款入息下限會由五千元提高至六千五百元;至於供款入息上限調整,則由二萬元加高至二萬五千元,但會推遲一年到明年六月才生效,這是強積金制度推行十一年來首次調整。」

很多自命幫窮人者,到今天都仲口口聲聲強迫金係德政,對呢種人林忌真係好憤怒,更覺得呢班人好無恥,同一筆錢你存入銀行,使唔使畀管理費?點解存錢入銀行唔使畀管理費,但係存在入強迫金卻要畀管理費呢?明明原本係免費的「服務」--其實係市民大眾借錢畀銀行去投資,用市民的錢去搵錢,卻在立法後變成了你乞佢「管理」,再收你「管理費」,而且任佢亂玩,蝕錢係你蝕,都仲要畀管理費。

有人亂幫你炒,蝕左錢你可唔可以炒左佢?唔得,請問佢係你老闆,定係你先係佢老闆?點解你請佢幫你理財,理財不善唔可以換?通過左成年的強迫金「半自由行」去左邊?請問班議員大帝去左邊?投資涉及風險,點解你地要強迫市民接受風險,仲要強迫我地個個月倒貼管理費畀班金融炒家?究竟強迫金得利的係小市民,定係金融玩家呢?你話呢?你強制借錢畀佢去賭,賭輸賭贏都收硬你管理費,佢用你筆大錢在市場興風作浪,你送錢畀佢賭錢,你話係金融佬最得益,定係每個月月辛辛苦苦供錢的小市民最得益?

當全港傳媒大字標題全部只報供款下限五千升上六千五,卻幾乎隻字不提供款上限兩萬升上兩萬五,就知道香港的新聞自由已死;兩萬五收入人士,僱員供款多兩百五,加埋僱主供款果兩百五,夾埋就係每個月畀多五舊水金融佬賭,一年就係畀多六千蚊--政府派六千畀你,其實最終都係派番入強迫金個戶口度,呵,佢今年派六千畀你咋,明年有冇得派就唔知,不過明年你除非失業,否則都係要強制你存多六千蚊入強迫金戶口。

每月供樓可唔可以供少五舊水呀?人工有冇加呀?點解明明係我的錢,我唔可以用,要強制畀金融佬賭?要低風險的,點解唔畀小市民存銀行定期?要高風險的,我自己買外幣,炒股票,表現仲好過金融佬 N 倍,我十年來都跑贏大市,跑贏強迫金,點解政府要強迫我去接受呢種不合情理的風險,再強制我畀管理費呢班友?

香港呢個官商勾結複合體,除左無恥的政府,仲有呢班口口聲聲反對官商勾結,卻實為官商勾結制度共犯的呢班人,全靠佢地支持強迫金,金融佬的花紅、董事酬金多得佢地!
這個小工具發生錯誤

熱門文章

這個小工具發生錯誤

最新文章

  • 當左膠變成熱狗 - 驚見「左膠御用」傳媒獨立媒體《當蔡子強變成林忌》一文,左膠不但沒有從脫離群眾,被大量原本的支持者離棄,以至被原本的同路人所質疑,以至高呼要票債票償吸取任何教訓,更反過來四圍挑起火頭,繼續人身攻擊,特別是這位當年亂寫「歧視」等法律,當年不斷亂屈「歧視法西斯」的左膠作者「稻草」。 當左膠連溫文保守如蔡子強,也要點名...
    5 個月前

最近文章

再次伸延閱讀