支持及訂閱請按 Like

星期四, 2月 03, 2011

福佳賀年--行騙長官 2011 福佳賀年短片

二月四日東方日報:曾蔭權賀年短片遭惡搞
二月四日太陽報要聞:「行騙長官」賀年片寸爆煲呔
福佳賀年--行騙長官 2011 福佳賀年短片 http://plastichk.blogspot.com

以下是 2011 年每日一膠對行政長官對 2011 年新年賀辭的回應:

市民 A:曾特首,你好得閒冇野做呀?成日浪費公帑拍片,拍埋 D 垃圾,點解唔做好 D 施政呀?

市民 B:曾特首,王丹究竟犯左香港邊一條法律?點解佢唔可以o黎香港呀?老董都畀吾爾開希來香港啦?你真係衰過董建華!(吾爾開希於 2004 年被准來港參加梅豔芳的喪禮,他們結識於八九六四的黃雀行動)

市民 C:特首,我買唔到奶粉畀個仔呀,一日到黑顧全大陸,你有冇諗過香港人呀?

市民 D:特首,點解要強拆、強拍我層樓呀?點解股票私有化都要九成股權,樓反而只係需要八成呀?(公司條例 168 條,詳情見:林鄭月娥與地產商的拉人坐監搶樓大計)

市民 E:特首,點解大陸人坐的高鐵六百六十九億就行出,亞運五百幾億又行出,四川修路百幾億都肯出,但係解決塞車五億都唔肯出,菜園新村條路五百萬又唔肯出,究竟香港人o既錢,係香港人用,定係大陸人用o架?(2008 年11月29 日西隧大股東港通控股以5.5 億,購入39.5% 大老山隧道的股權)

曾特狗:祝大家兔年官商勾結,車毀人亡!

(曾特狗被眾人圍摳,X 鐵工人最後使出特區保安員柔道絕技--浮腰,然後眾人把特狗送進垃圾桶中)

製作名單
導演:林忌
攝影、剪接:Tsang Chi Hung
演員:FMTP仝人

想曾蔭權早日收工?記得 forward 條片出去畀朋友呀!

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀