支持及訂閱請按 Like

星期三, 11月 18, 2009

天才特首熱門候選人,吹咩?

何秀蘭的確問得有點沈悶與一舊舊舊,有點長氣與不清不楚,可是民選的立法會議員,最起碼不會好似這位唐英年一樣,答得如此荒謬;議員問他是否要加強貧富懸殊的制度,這位天才智商的政務司司長,居然擺出一副你吹我唔脹的鬼臉,輕挑地答一個字:「係」,然後就坐低。

這是怎樣的一副態度?就是當市民的代表是傻的,當市民是死的,中共就是派出這樣的人渣,去挑釁香港人,吹咩?我係搵多件好似董建華一樣的傻仔做特首呀,吹咩?你班冇用的香港人,連搵十幾廿萬人圍住個禮賓府唔散都冇種,抵你地一世做傻仔!抵你地一世被人恰!吹咩吹咩吹咩?

答完一句係,議員叫佢再答多次,以防佢話聽錯,佢都仲係要答非所問,擺明就係唔答你,吹咩?唐英年擺明全情恥笑你,香港人抵你地死,香港人抵你地賤!吹咩吹咩吹咩?

tong咁火爆的片段,幾個新聞台都唔肯播,只限直播先有,拿拿拿,大家好 capture 定條片呀,今日的 CCTVB 隨時 claim 版權叫 Youtube 刪片,明日就連上載都犯法,搵警察上門拉你,吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?

唐英年擺明全情恥笑你,香港人冇種,吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?吹咩?


伸延閱讀:
唐英年一億人毀滅香港計劃

改編新曲:一個癡膠線的英年

喪笑發呆 佢忠心可靠
誠實吹噓 口碑好
人又有禮 出口金句
有品英年 極少有

配搭俊華 係膠港工作
成日屈機洗公帑
勤力到痺 官商勾結
買樓收皮 莫嗟嘆

我要擦鞋 我要發達
看他每日爭取
派送努力 分贓得益
瞓街燒炭多得佢

索野少年,得首長關照
模範優生也驗尿
粹屬愛你,黐膠線
進修得o黎,食塞米

太監哨牙,佢認真肯搏
勤力天天黐膠花
全力倒退 黐膠線
李家超人 技精讚

我要擦鞋 我要發達
看他每日爭取
派送努力 分贓得益
跳樓燒炭多得佢

(寄--小小姑娘以及 尹光之一個癡膠線的少年)

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀