支持及訂閱請按 Like

星期三, 10月 07, 2009

比較甘乃威與國際領袖緋聞

林忌新戰略構想:土共想迫甘乃威辭職?好呀,民主黨快 d 宣佈以退為進,先以甘乃威辭職,來做普選公投的工作,由民主之父李柱銘參加補選,來領導民主公投!

香港常以英國的制度為榮,可是香港的社會價值,卻是一個怪胎,既不中又不西,甚至在有些方面,是取其所最差的。

最可笑的一個論點,就係說一個政治人物交代佢私生活不清不楚,就係冇誠信,就係不可信任,應該要辭職。

真的嗎?這是邊個地方的慣例?這是哪一個國家的道德倫理?香港共和國?

看看中國,幾日前在天安門城樓之前面掛著誰的相片?毛澤東搞江青,乜唔係婚外情咩?乜唔係人所共知的「不道德行為」咩?點解人民幣仲印住佢個樣?乜唔會教壞細路咩?

仲有在城樓上面,果位更近期的搞婚外情的人是誰?江澤民包二奶幾乎係內地人所共知的舊聞,人名就唔開啦,咁點解我地香港的報紙冇一份更挑戰老江?要佢下台辭職?定係香港人個個都搞港獨,認為香港人唔係中國人,中國的領導人同佢無關?

再數早 D,孫中山三段婚姻,佢同後來做左中共國家副主席的宋慶齡,最初都係婚外情呀,咁我地點解仲要尊重孫中山?點解我地仲要叫佢國父?點解仲有好多學校放「孫中山壽辰」的學校假期?佢咁唔道德,做咩國父呢又?

道德?咩道德先?中國人的道德?中國人的道德一向就係三妻四妾,呢個就係中國幾千年的傳統,點解要被「西方列強」控制呢又?

好啦,就當係共產中國都實行一夫一妻制啦,咁老毛呢?咁江澤民呢?點解我地偉大而中肯的傳媒,提都唔敢提佢地的「婚外情」呢?

好啦好啦,我幫你搵個藉口啦,就係甘乃威係民主選出來的,所以同上班班獨裁大帝唔同。

真係?法國總統不斷同佢下屬搞婚外情,意大利總理搞到全國皆佢,佢老婆公開鬧爆佢,佢 d 選民都不為所動,點解呢?

好啦,我又再幫你搵個藉口啦,法國、意大利佬係外人,我地又睇下英國點樣好唔好?

以城市對城市,我地又再搵倫敦市長 Boris Johnson 來比比,好唔好?

Boris Johnson 在 2004 年被揭發公開在報紙講大話,已婚的身份仲搞大另一位女士的肚,仲畀錢人地落仔,要被當事人的母親踢爆,才急急承認之前的「否認」係大話。

So what?當時的 Boris Johnson 都係保守黨的國會議員,英國保守黨有冇要求佢辭職?冇;英國的傳媒有冇要求佢辭職?冇;保守黨做左乜?都只係炒左佢的「黨職」,結果佢的政治前途點樣?四年後一樣高票當選倫敦市長。

講到呢度,我真係好想問下要求甘乃威辭職果班人,咦?你地自稱的道理,係咩地方的道理呢?邊一條法律?邊一條鄉村的條例?邊一個國家的真理?

中國唔使辭,英國唔使辭,連克林頓做到美國總統,都唔使辭職,我真係唔明,香港的立法會議員有咩咁「巴閉」,對道德的要求居然高過哂英國、美國、同我地的祖國。

點解呢?因為發達的民主國家的人民知道,一個政治人物的私生活,同政治人物的能力無關;我地點解要選議員?係因為我地需要佢幫我地做政治的事,而唔係做聖人。

我真係好想知道,例如甘乃威幫左咁多人,例如雷曼苦主,例如連曾特首同民主黨開會,都特別點名走去問甘乃威問題--如果係你,你會點處理... 有關金融監管的問題,連水管爆左,一眾「政治任命」的局長、副局長冇影的時候,都係甘乃威出來,我真係唔明,究竟甘乃威的私生活,會點樣影響到佢的做野能力?

真係好奇怪,例如民建聯的立法會議員,多次公然講大話,例如承諾佢地支持 07 08 雙普選,最尾又反口,點解冇報紙用追甘威的方法去追殺佢地呢?點解政治問題反口,就冇人理,但係私生活「前後不一」,就係天條大罪呢?

點解議員在議會瞓覺,局長在議會打機,我地的傳媒都覺得當事人唔使辭職?但反過來,原來佢已婚而向人表達好感,就要辭職?

定係香港人覺得,我地的政治道德水平勁過英美,領袖的條件高過中國領導人呢?
這個小工具發生錯誤

熱門文章

這個小工具發生錯誤

最新文章

  • 當左膠變成熱狗 - 驚見「左膠御用」傳媒獨立媒體《當蔡子強變成林忌》一文,左膠不但沒有從脫離群眾,被大量原本的支持者離棄,以至被原本的同路人所質疑,以至高呼要票債票償吸取任何教訓,更反過來四圍挑起火頭,繼續人身攻擊,特別是這位當年亂寫「歧視」等法律,當年不斷亂屈「歧視法西斯」的左膠作者「稻草」。 當左膠連溫文保守如蔡子強,也要點名...
    2 個月前

最近文章

再次伸延閱讀