支持及訂閱請按 Like

星期日, 7月 19, 2009

書展見o靚模(o靚模下集)

一場o靚模風波,最令人印象深刻的,除了o靚模的身材之外,就係全香港的抽水神功。

以往再多人的 facebook group 都引唔起記者的興趣,今次居然引起咁大報導,點解呢?原因就係件事本身夠哂嘩眾取寵。

有一樣大家無法否認的事實,就係如果唔係炒「o靚模」呢個題材,根本成件事唔會有人理,亦唔會上哂報紙;試試開個小組叫做「我要健康書展」,個小組有冇一千人都成問題,好悲哀的事實就係,香港人本身就係嘩眾取寵的元兇。

『抗議書展垃圾化,請「o靚」模們滾出7月香港書展』--呢個組別的名稱,引來近五萬人的支持,作為一個用常識與邏輯思考的人,見到「滾出書展」四個字,會覺得係咩意思?會有咩感受?當你加入呢個小組的時候,你會唔會在「唔認同」『請「o靚」模們滾出7月香港書展』的情況下,加入呢個小組呢?

或者有朋友會,但如果你唔認同「滖出書展」的價值時,你會唔會成為呢個小組的管理人呢?

例如有親共人士開個小組,叫做「抗議報紙垃圾化,請黎智英滾出香港」,唔知各位朋友又會唔會認同加入?

呢件事給予香港人的教訓就係,絕大多數人係用感性去思考,而唔係用理性去分析;佢樣衰,佢就抵死;你唔鍾意一個人,你憎一個人,就可以用語言送佢去地獄,而唔諗下背後合唔合理,自己的行為是否合符邏輯。當激情過後,冷靜落來終於發覺有問題,但是否太遲?

當有五萬人加入「反o靚模」,只得二千人加入「與道德塔利班割裂!我們理性和包容地向書展提出抗議!」的時候,大家係唔係應該有些反思?其實五萬人之中,有幾多人係抗議書展垃圾化,又有幾多人係為反o靚模而加入呢?

事實就係,第一個小組到今日都大字標題寫明,請o靚模「滾出書展」;如果你加過小組,卻唔肯認自己認同「滾出書展」的價值,簡單而言,就係「走數」--除非你聲稱,自己從來睇唔到『請「o靚」模們滾出7月香港書展』,即係對唔住講句,係連題目名都未睇清楚,就好似三歲細路咁 click 左入去加盟。

事後退出另組群組,冇錯係一個好開始;但係更重要的係,參加者曾經認同過『請「o靚」模們滾出7月香港書展』的價值,呢點係事實,係不容否認的。

力抗 Theresa周秀娜夾攻 Stephy濕身谷小說微波蕩漾

o靚模橫行娛圈勢兇夾狼,連日各自推出超性感寫真,密謀在書展殺出血路。玉女掌門人的鄧麗欣( Stephy)為硬銷愛情小說也博盡出奇招,破例着三點式玩濕身誘惑,更會在書展首日舉行簽名會,硬撼同日開壇的宿敵傅穎( Theresa)和勁敵周秀娜。」

我到今日都唔明o既係,大家趕o靚模的原因係乜?水著?鄧麗欣等明星都係 sell 水著;簽名會?明星的簽名會多人,定係半紅不黑的o靚模呢?

反過來,當大家喜歡一個人的作品的時候,為何會喜歡一個人的「簽名」?其實得到「簽名」的本身,又係唔係「偶像崇拜」?一個大文豪搞簽名會,大排長龍引起大家的激情,又會唔會引起場面混亂難以控制?定係其實一個人可唔可以搞簽名會,用咩標準去決定?品德?名氣?定係憑個人喜好?我鍾意就支持,我唔鍾意就反對?

第一個問題,香港係唔係應該禁止寫真集在書展賣?我地係唔係應該審查書本的內容,以確定健康先可以在書展發售呢?

第二個問題,如果寫真集可以賣,咁可唔可以宣傳呢?咩程度的宣傳為之合理呢?

當講到呢度,大家就會發現一個邏輯上的問題,就係如果可以賣,點解唔可以宣傳?如果可以宣傳,點解唔可以畀作家上來宣傳?

例如才子係賣才氣,因為佢的才氣吸引左大班 fans;我地係唔係要禁止佢著西裝,以免才氣太迫人,引起場面混亂,所以要求佢應該著 T-shirts,或者打扮成豬肉佬的模樣?

荒謬,才子當然應該唔受限制,但點解?因為佢「高尚」?因為佢本書「健康」?定係因為佢有「內涵」?

寫真集賣乜?出賣色相也,如果書展容許賣寫真集,卻唔畀佢地宣傳,標準係乜呢?佢地樣衰?佢地唔夠料?佢地人格低劣?出賣色相好 cheap?

咁如 Stephy 一樣賣色相,一樣賣泳裝,係唔係應該受到同等的對待?如果只係向o靚模抗議,卻唔向呢 d 歌星抗議,又係唔係公平呢?

如果向o靚模抗議的過程,又引起混亂,又引起更多人塞住個書展,又引起愛書人唔方便,我地又向邊個投訴呢?係唔係我地到時又應該坐低靜坐,向抗議的人抗議呢?

於是乎,成件事就變左鬧劇--因為一開始個小組名炒作「o靚模滾出書展」,於是乎引起所有反o靚模的人加盟,然後就引起各路人馬的抽水;娛樂版狂抽水,大谷銷量;陳志雲又抽水,在 TVB 用美女廚房之類的節目力谷o靚模之後,宣佈從此唔再畀o靚模上鏡;至於「已退出」了o靚模群組的前管理人 Issac,則莫名其妙地中伏,愚蠢地走去同佢自己組別無關的o靚模 Lavina 見面,被渲染、被一班討論區的「花生友」恥笑做毒男。

蘋果娛樂版的確係「設局」,但係當事人說是「假新聞」,呢點就難企得住了--如果係反道德塔利班,根本就唔應該去見o靚模;一方面話唔係反o靚模,另一方面卻去見o靚模,只能說是愚不可及,被人質疑「為見女」而去,呢點係好有殺傷力的。

『報導以扣帽子手段標籤張振海是「反o靚模盟主」,是「計劃於書展開幕當日靜坐的反 o靚模召集人 」。但事實是張振海由始至終都不是4萬多人的「反o靚模」群組的發起者,而是希望爭取貿發局改善書展管理的社運發起者。』

1. 問題就係,當事人曾係該組的管理員,這是不容否認的事實
2. 個組別一直都叫『請「o靚」模們滾出7月香港書展』,唔認同「反o靚模群組內充斥人身攻擊和道德審判的風氣」?最令人質疑的就係,咁點解你最初又肯做管理員?係唔係太天真?係唔係太愚蠢?係唔係唔識中文,唔知咩叫「滾出」?
3. 『《蘋果》娛樂版製造「轉軚」假象』--事實就係當事人的確有「轉軚」,由原先做『請「o靚」模們滾出7月香港書展』的管理員,最終改為反對貿發局,問題係娛樂版真係好衰,因為好多討論區讀者「陰謀論」認為當事人「轉軚」,係因為「美色」所迷。

娛樂版渲染係事實,媒記衰格係事實,但係當事人單拖一個男仔走去見o靚模都係事實,佢之前參加過,仲成為過『請「o靚」模們滾出7月香港書展』的管理員都係事實;由支持「滾出」,到而家認同 Lavina 可以賣寫真集係事實;在 Lavina 面前唔鬧佢,唔叫佢滾出都係事實;而當事人自稱要「緩和雙方衝突,促當局劃出適合界線,爭取雙羸。」--呢點成功亦都係事實,只係最不幸的,當事人被討論區恥笑佢外表,以及恥笑佢見面時的行為,而呢 d 行為亦入哂鏡上哂網有片睇,大家睇完有咩感受係每個人自己的權利,呢點亦都係事實--例如收簽名寫真集,例如評價 Lavina 做 ok (我就一定唔會咁答啦)。

偏偏最值得大家留意的事,卻冇人留意--『無線封殺令趕絕o靚模 陳志雲撐美味天使「成年舞蹈員

『無線總經理陳志雲昨日被問及「o靚模之亂」時,他表態o靚模風氣不可長:「我剛剛才知道o靚模這個名稱,我對o靚模的理解是未成年、無技能與Show身材的女仔。可能她們也分不清自己想做真正模特兒,抑或只想加入娛樂圈。其實日本早已有這類型的o靚模存在,香港已算遲了。」』

『陳志雲表示已跟綜藝科總監何麗全與監製錢國偉了解選用o靚模亮相的節目,大家也不想鼓吹這種風氣,有o靚模參與,並已錄影的節目會如常播映,但以後避免安排o靚模演出。有指《美女廚房》的美味天使也是推出寫真集的o靚模,陳志雲說:「美味天使已成年,她們是舞蹈員,並非o靚模。」對於o靚模殺入書展,令書展變質,陳志雲認為公眾人士覺得書展是鼓勵讀書風氣,身為家長的不希望孩子在書展中接觸暴露照片,「睇書是增值,所以有人認為應與寫真集分開」』

開心大發現!
1. 原來美味天使係舞蹈員,並非o靚模,咁係唔係同無線有合約的就係藝員,而唔係o靚模?陳志雲表態「o靚模風氣不可長」,係唔係代表人人都應該簽 CCTVB 的賣身契呢種風氣先可長?
2. 乜原來反o靚模係反佢地未夠十八歲?咁當年 Cream 果類未成年歌手又係唔係應該全面封殺?
3. 「身為家長的不希望孩子在書展中接觸暴露照片」,因此無線會唔會封殺 Stephy?定係因為 Stephy 係「歌手」,就好似美味天使的「舞蹈員」一樣,所以有特權?

「我對o靚模的理解是未成年、無技能與Show身材的女仔」--唔知呢幾隻字用來形容香港小姐合唔合適呢?唔知成為港姐要有咩「技能」呢?係唔係要有大學文憑先可以參賽?定係答到 d 弱智級數的問題,就叫做「有技能」?

大賣美女廚房的係 CCTVB,反轉豬肚就係 X 的,都係無線,香港的確係國際抽水都會,但抽到咁係唔係無恥得好離譜?

其他事,大家再睇原文自行再評價吧!

蘋果:反o靚模盟主 Lavina即轉軚獨轟周秀娜
獨立媒體投稿文章:嚴詞譴責《蘋果日報》娛樂版製造假新聞

每日一膠:o靚模與書展(o靚模上集)

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀