支持及訂閱請按 Like

星期三, 7月 29, 2009

止痛藥特膠政府

傳聞 Michael Jackson 濫用止痛藥致死,我們香港特區政府亦最愛濫用止痛藥,頭痛食止痛藥,腳痛又食止痛藥,基本上無論政府出咩事,都只係做一樣野,就係猛食止痛藥,至於病因病源?永遠都當冇事發生過。
(綜合報道)(星島日報報道)十六歲援交少女被殺案轟動社會上下各階層,保安局局長李少光(相關)昨亦直指,「援交根本就是網上賣淫」,呼籲青少年潔身自愛。

港府消息透露,因應少女援交問題日趨嚴重,而且容易衍生罪案,為了進一步打擊罪行及保護時下少女,警方會加強執法打擊網上賣淫,同時亦會研究立法管制援交行為。
...
不少投身援交活動的少女,都聲言自己不是賣淫,但李少光昨天則明確將援交界定為「網上賣淫」,港府消息人士表示,援交問題愈來愈嚴重,港府亦非常重視,因為在這些援交行為中,少女要獨自面對陌生男子,處境非常危險,亦會衍生不同的罪行,警方有責任打擊這些罪行及保護少女,會透過各種執法活動加強打擊網上買淫活動。
...
不過,陸偉雄又提醒,倘政府考慮立法管制的援交活動,包括不涉及不道德行為的金錢交易活動,就必須作出足夠的諮詢及公眾討論。「例如畀五百元,只是陪個男子行街、看戲、食飯都要管的……此舉牽涉到管制一般的正常社交,就必須深入研究」,否則法例可能會過於嚴苛。

睇到呢度真係笑左,傳聞o靚模呀明星陪老闆,唔知使唔使被人捉呢?果陪老闆的飯局,又會唔會立即納入援交的範疇?定係有錢就大哂,即係畀得錢多,出入高級些的會所就合法;反過來因為窮一些,就立即犯法?

望望那些有錢佬上娛樂版,那些相差幾十歲的係唔係因為「錢」的原因,由援交升級做「真愛」?當全港報紙都大賣咩「嫁入豪門」的美夢,又大讚嫁入豪門就叫做叻女,其實呢 d 又同援交有咩分別?因為多些錢時間長些,就值得全港歌頌追捧?因為時間短些物質少些,就因為太 cheap 而要萬人圍剿,仲要拉埋去坐監?

請高官、學者問問自己,呢個係乜野社會?點解咁多少女去援交?點解?咩話?佢地的道德價值觀出左問題?係咩?原來高級些就冇問題,低級些就有問題係唔係呢?大家都係殺人放火,大家都係出賣良心同肉體,係唔係扮高尚的偽君子就高級些,唔止合法仲應該鼓勵,而低下些的就要犯法,要處罰呢?

點解青少年要搞成咁?呢個社會有出路咩?林忌識好多例子,多年來就係做家長眼中的模範生,會考 8A 唔在講,由小學、中學到大學都係名校又如何?只因為入錯行--當年錯信政府,話咩「生物港」、「數碼港」等大隻講好好,於是畢業好多年,都乜機會都冇,唔好話結婚生仔,連基本生活都搞唔掂,努力讀書?冇關係、冇網絡、今日努力讀書又有咩用?又有幾可會幸運地有用?

係囉,入政府做公務員,除左醫生或者大行的律師,勉強付出冇人性的工作時間,尚有合理的收入之外,今日連做會計師都日日驚被人裁員,一個月只出三個星期糧都好多--美其名為放無薪假期,實為無薪在家工作,當三十五歲以下的年輕一代人人敢怒不敢言,除左出賣色相陪老闆,出賣良心擦鞋搏上位之外,基本上係冇將來;當人性扭曲到只有膠人才可上位,連讀左書都冇前途,又何況那些制度的失敗者--政府故意制造出來的失敗者?

當社會的各行各業,都腐化到唔係睇實力,而係睇關係的私相授受之時,當搏命工作,都無法找到人生的意義的時候,那些處理唔到自己情緒的,唔去賭錢、飲酒、吸毒、賣淫,又有咩好做?當社會一方面大大聲扮道德先生,實際上所謂的「好」,就係「有錢」,所謂「型」,就係「有錢」,所謂「讀書」,目的都係為左「有錢」的時候,而要「有錢」,不外乎出賣自己的「時間」、「生活」的時候,有些人選擇自己的優勢--肉體,又有咩出奇?當成班大老闆,或者上司身邊都充滿呢 d 「擦鞋仔」日日同上司「精神援交」或甚至「身體援交」的時候,想立法禁止少女援交,有用咩?

荒謬的政府,一味只係搵最易欺負的人來「重罰」,但係講到捉人,永遠只係捉最冇力最無助的小市民;例如捉幾個大老闆包明星果些,未有哂阻嚇力囉!北歐立法捉嫖客,香港唔敢學;芬蘭的交通罰款以資產的百分比計算,香港亦唔敢學,一方面又唔肯放棄嚴刑,一方面又唔敢玩真的,結果永永遠遠兩頭唔到岸,然後就貓哭老鼠假慈悲,話政府盡了力。

對,盡了力食止痛藥,我地就睇下呢個硬膠政府幾時集體暴斃。

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀