支持及訂閱請按 Like

星期四, 6月 25, 2009

最低工資的雙重標準

張建宗就《最低工資條例草案》與傳媒的談話內容(中文部分):

「第二點我們要考慮到,這亦是一個很重要的考慮,留宿家庭傭工享有所謂的非現金權益。這些非現金權益是甚麼?由於他們住在僱主家中,一般來說,他們享有免費住宿,水、電、煤全部都不用支付;由於他們住在僱主家中,亦是上班的地方,可以省卻交通開支,這是他們獨特的地方。香港目前有二十五萬多的外傭,他們的情況大家都很清楚。他們有免費膳食,僱主提供膳食或膳食津貼,標準僱傭合約規定要提供膳食或膳食津貼,同時免費醫療,正是僱主要負擔的,及往返原居地的雜費等。在七零年代開始,為加強外傭的保障,我們已有「規定最低工資」,目前的水平為三千五百八十元。基於這些理據,我們覺得需要豁免留宿家庭傭工,因為在操作上很難計算工時,以及他們有所謂的非現金權益,這其實是工資,只是不以錢去表達,但有非現金的表達。我們徵詢了法律意見,這個做法完全有法律理據支持。」

睇到呢度,林忌真係好想笑;每一個賊犯法,都有一大堆理由,每一個人渣殺人放火,都有一大堆理由,而我睇到呢度,就真係好想講:「嘩!希特拉殺猶太人,都好有理由--因為猶太人比較低劣呀!」

我地就係呢篇文聞到呢陣味--講咁多廢話,完全係因為一旦最低工資實行,政府無法避免一個好核突的問題--賓妹係唔係人?泰妹係唔係人?如果香港人有最低工資,點解佢地冇?但如果佢地有,佢地的人工係唔係要定得低過中國人?如果係的話,我地會唔會被人踢爆係歧視?如果被人踢爆係歧視,會唔會被人告上法庭?

因此為左冇咁明顯歧視,於是除了「外籍留宿家庭傭工」之外,勉強再加入「本地留宿家庭傭工」(好偉大呀呢個政府!連「留宿」呢點都諗埋,有幾多個「本地」的「家庭傭工」會「留宿」呢?)

「留宿家庭傭工享有所謂的非現金權益。這些非現金權益是甚麼?」--例如廿四小時都要隨時候命,好似唔少醫生呀,消防員呀,佢地都要隨時 standby 的,不如以後取消果 d 咩候命津貼啦,原來政府認為係「非現金權益」來的呀!!

「由於他們住在僱主家中,一般來說,他們享有免費住宿,水、電、煤全部都不用支付;由於他們住在僱主家中,亦是上班的地方,可以省卻交通開支,這是他們獨特的地方。香港目前有二十五萬多的外傭,他們的情況大家都很清楚。他們有免費膳食,僱主提供膳食或膳食津貼,標準僱傭合約規定要提供膳食或膳食津貼,同時免費醫療,正是僱主要負擔的,及往返原居地的雜費等。
」--大陸的非人生活工廠,為左用盡每一分工人的時間(西方幾百年前都係咁),都會強迫員工留宿,住在細到不能再細的房仔之中,就同香港的外僱的「住宿」、「水、電、煤」接近!嘩,如果「包食宿」就可以係轄免理由,以後好多工種好似管理員呀,都可以「包食宿」o架,例如廿四小時都包哂,叫佢坐廿四小時在更亭囉,任佢瞓八個鐘都得,超偉大呀,政府係唔係同我地講,呢 d 都可以轄免呢?

定係講到尾,要「留宿家庭傭工」先可以轄免呢?人少少認左佢啦,其實都只係轄免外傭囉,明冇?因為外傭人工一高,市民實嘈,嘈就唔通過,因此,為左香港人自己的正義,我地就要把外傭定為「非人」,唔保障佢地啦,明冇?為左唔好咁明顯,所以就要搵一大堆昆三歲細路的藉口,明冇?

香港人的人格分裂真係好過癮;有好多議員大佬話要搞「最高工時」,望下自己議員辦事處,有幾多人實行緊「最高工時」先?香港人口口聲聲追求「最低工資」,今日外傭「更低的最低工資」推行了咁多年,例如印傭的收入,普遍都係遠低於最低工資的價錢,點解冇人執法?點解執法唔到?點解冇乜香港人會為佢地出頭?中國人口口聲聲「律己以嚴,待人以寬」,對唔住幾千年來我地永遠都係倒轉,永遠「律人以嚴,待己以寬」,永遠自己做乜,都可以創作一大堆理由同藉口,如果當對外傭的最低工資,都可以搞出無法執法,多數人實收少過法例的時候,政府憑乜野講佢地可以第時做得到?如果推行「最低工資」係為左「公義」的時候,我地憑乜野歧視外傭,強分工種而唔包括佢地的工作?這是公義嗎?

「基於這些理據,我們覺得需要豁免留宿家庭傭工,因為在操作上很難計算工時,以及他們有所謂的非現金權益,這其實是工資,只是不以錢去表達,但有非現金的表達。」--再一次,張建宗局長為左講大話而講大話,為左自欺欺人而呃神騙鬼,明明外傭「留宿」係負擔,係工作的一部份,佢可以講到係「非現金的權益」;明明外傭要廿四小時候命,係一種「超高工時」,佢地可以講到係對外傭的「愛戴」,強把歧視說為福利,強把「剝削」說為「著數」,幾時我地學埋納粹黨政府的所作所為,把「集中營」說為「幸福營」?把「毒氣房」說為「衛生消毒洗澡」呢又?

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀