支持及訂閱請按 Like

星期一, 6月 15, 2009

叫企鵝張國鈞考常識

隔牆有耳:曾鈺成盲撐企鵝男
2009年06月15日

做立法會主席後被迫「封口」,甚少機會表演辯才嘅民記曾鈺成,噚日難得被問到佢點睇早排民記新副主席張國鈞,早前喺電台電視節目一舉成名,發表「北極企鵝多」偉論,即時表演辯才反插傳媒,話「記者都會寫錯字」,咁係唔係唔應該做記者,仲叫大家唔應該對呢位張副主席「過份苛責」,認為唔少人都講錯嘢,又話唔少立法會議員同讀者都唔知北極係咪真係「人少企鵝多」,包括埋佢自己。

「我哋成日都講錯嘢」

曾鈺成又話,唔少人掛住笑呢位民記新副主席嘅「企鵝論」,「忘記佢說話嘅道理」,認為咁樣真係好唔值得,呼籲傳媒唔應該擴大呢種文化。曾主席又話,其實早前已經同班新人開班,講到教佢哋發言前要多做研究,就算政黨研究部準備好發言稿,發言前每一字每一句,都應該自己搵番原文睇睇,詞語睇唔明就要查到明先好用,認為民記日後培訓要加強,但就話明唔排除日後會繼續有人講錯嘢,「我哋成日都講錯嘢啦」。

垃圾會人少弱智多
曾鈺成作為垃圾會主席,呃完香港人一次又一次,明明張國鈞連北極有冇企鵝都搞唔清楚,佢可以說成係佢「講錯」--識就話講錯,唔識講咩錯?講北極主權爭議,拉去講企鵝做乜?搞 GAG?冇料到走去搞 GAG?這樣的常識走去上港台做政治評論?我地憤怒都唔畀?

作為前校長,曾鈺成居然話「唔少立法會議員同讀者都唔知北極係咪真係人少企鵝多,包括埋佢自己。」--有見及此,再一次證明我地香港的制度好反智,反智到連最基本的地球常識,都有前校長、垃圾會主席可以大大聲顛倒黑白是非,恬不知恥地話自己唔識!如果香港的立法會議員,代表香港人的代表都可以弱智到呢個地步,佢地根本冇資格代表香港人!

拿拿拿,我地立法會乜鬼都好鍾意立法強制人地,因此林忌在此要求,我地的立法會議員要主動報考常識基準試!如果常識唔合格,就自動禁制自己,唔准去開會!如果連呢 D 咁普通小學生的知識都唔識,唔怪得專立埋 D 膠法啦!

成班土共成日話要加開功能組別,不如下次開「弱能界」、「無恥界」、「企鵝界」代表啦,正如曾鈺成所講,我相信立法會議員都冇乜人知呢幾個組別的意思O架啦!一隻企鵝張國鈞唔識,你走去老屈全部立法會議員唔識?曾鈺成有冇權代表立法會議員?

我地作為選民,我地有權知道代表緊我地的立法會議員,究竟有冇常識!曾鈺成的講法唔代表我,我相信更佢講法唔代表多數的立法會議員!因此,林忌希望大家搞一個 FACEBOOK GROUP,向全體立法會議員發出嚴正聲明及問卷,質問佢地知唔知北極人少企鵝多,以證實曾鈺成的講法!結果將會在網上以及有意的傳媒公佈!

請大家踴躍支持!

Facebook Group: 要求全體立法會議員公開交待,識唔識北極人多定係企鵝多?

我想問曾鈺成: 不如你問全香港7百萬人,有幾多個人唔知企鵝住喺邊
這個小工具發生錯誤

熱門文章

這個小工具發生錯誤

最新文章

  • 當左膠變成熱狗 - 驚見「左膠御用」傳媒獨立媒體《當蔡子強變成林忌》一文,左膠不但沒有從脫離群眾,被大量原本的支持者離棄,以至被原本的同路人所質疑,以至高呼要票債票償吸取任何教訓,更反過來四圍挑起火頭,繼續人身攻擊,特別是這位當年亂寫「歧視」等法律,當年不斷亂屈「歧視法西斯」的左膠作者「稻草」。 當左膠連溫文保守如蔡子強,也要點名...
    1 個月前

最近文章

再次伸延閱讀