支持及訂閱請按 Like

星期二, 6月 09, 2009

民建聯成功爭取北極企鵝多

咩話?民建聯副主席、青年民建聯主席張國鈞上港台節目《左右紅藍綠》,大談北極企鵝多的心得:「一直以來,北極都係一個非常寧靜的地方,人少企鵝多」唔係嘛?我只係知道,一直以來,民建聯都係一個非常之硬膠,「人」少弱智多的地方--點解?你睇下佢地千挑萬選的年輕才俊,唔係 Try my breast,就係真心膠到以為北極有企鵝的天才!張國鈞律師,你唔係連北極冇企鵝都唔知嘛?

拿拿拿,你話北極「有企鵝」,我都勉強姑且聽住先,因為有一隻,都可以叫做有;雖然野生冇,但你點知神通廣大,擁有無窮大勢力的民建聯會唔會派「神棍八號」由南極運企鵝去登陸北極先?之不過問題就係,你話北極人少企鵝多呢,咁你就死梗啦;張國鈞律師首先要先證明,北極的企鵝多過人,之後佢更要證明,比起人口來說,企鵝在數量上佔多數!張國鈞律師你話點證明呢呵?我真係才疏學淺學極都唔識;不過,由於土共陣營一向死都可以講番生,例如六四死左咁多人,都可以減到得番廿三人,以佢地的創作能力,你話南北極倒轉又有幾難呢呵?

節目真係講緊北極,偏偏有人冇料又要東拉西扯,無神神爆隻企鵝出來獻世笑大人個口;更過癮係,一眾土共連英文都唔識睇,用英文維基講北半球勉強都有少量 Galápagos Penguin 的資料,把北半球當係北極,把「有企鵝」當係「企鵝多」,威盡全香港。

唔怪得知成班友話年輕人唔掂--梗唔掂啦,選才俊都係得呢種質素,唯一解釋就係物以類聚,以往「時勢造英雄」,狗屎垃圾都可以出來猴子稱大王,今時今日千挑萬選的「青年民建聯主席」,原來連基本科學常識都冇,可以錯到連南極都當係北極,然後就 9up 一大堆垃圾去做政治評論--乜香港電台咁冇料,錯到咁都冇人發現可以出街呀?乜民建聯上上下下都咁冇料,要出面畀人笑到面黃先知自己膠左呀?

開心大發現:馬力為師 信心十足
張國鈞自告奮勇,當然不會「無備而戰」,原來他早從畢業開始,已參與母校校友會運作,對校政早已了如指掌。近日更銳意在教育界廣交朋友,恭聽學界訴求,務求「炮製」民建聯教育大計。加上在「師徒制」下,得到馬力主席作為他的「指路明燈」,難怪他對未來工作信心「爆棚」,「依家差不多馬生去匯教育場合我都跟住去。佢早前仲約o既港島區校長做地區諮詢,我都會去學野。」

早於選舉時已有幸與馬力攜手合作,張國鈞高興自己又獲「偷師」良機。「馬生有一種學術書生匯感覺,諗野方面好細密,佢真係好有心搞好教育政策,我相信我可以學到好多野。」不過師傅大病初癒,「徒弟」當然義不容辭,主動「招架」傳媒的「追魂call」。「馬生都叫我把握機會,仲話我會多 D 機會曝光!」


唔怪得知啦,原來張國鈞係有「材子」之稱的馬力的偉大徒弟,果然係兩師徒都一表人才!師傅就話要搵隻豬去畀坦克碌下,徒弟就認為「六四是一宗悲劇,但認為現時不是適當時候總結事件,相信歷史會作出評價。」而家仲大大聲話「北極人少企鵝多」添,真係信佢一成,雙眼失明,同佢個黨一樣咁「堅定」,不如搵隻北極企鵝去碌下呀?北極人少企鵝多?張國鈞你見鬼呀!你師傅話佢o係阿鼻地獄好慘,叫緊你落去陪佢呀! 你係唔係最近發夢成日見到馬力呀張國鈞?

路遙知馬力,企鵝張國鈞--政壇傳聞馬力如果在生,今日民建聯的局長助理就唔係徐英偉,而係張國鈞;事實證明,如果連張國鈞都係這樣的水平,咁「次選」的徐英偉係咩貨色?唔怪得佢會同另一位民建聯的前副主席一樣的政治智慧,手持加拿大護照去加入政府啦!


伸延閱讀:
維園見!(張國鈞偉論重溫)
Try our breast 陳克勤再早抖篇
克勤 Try our breast X Reginababy, she bangs!
「福佳始終有你」 影像版

Facebook Group:
青年民建聯主席張國鈞話北極有好多企鵝 ! 促請民建聯舉辦「北極企鵝觀賞團」由佢擔任團長 陳克勤帶領搓企鵝胸!

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀