支持及訂閱請按 Like

星期四, 5月 14, 2009

曾蔭權代表全香港人埋沒良知*五月自焚巨獻

家下唔係事必要你講,但你所講的將會作為全香港人睇住你發音的證供;曾蔭權居然在吳靄儀的追問之下,愈講愈膠愈講愈錯,由自己講咩國家的發展,仲講到自己逃避六四的變相埋沒良心言論係代表全香港人,再一次證明,曾蔭權係膠人,特別係要即時應變果陣,簡直就係膠到冇朋友。

一次、兩次、三次,曾蔭權出親來都發膠音--由「民主極端係文革」的反歷史言論,當眾狗噏 唔認數的「指狗為鬥」言論,到今日六四唔回應卻走去講咩「國家發展」的終極不承認歷史現實,去到埋沒良心與夜郎自大地承認代表全香港人,曾特首應該正名為「曾特膠」,就係講親都係得個膠字。

o係呢一刻,林忌真係有 0.00001 的衝動,想自己在立法會現場,因為聽到呢 d 膠音,林忌一定會大聲不斷狂叫萬能 key 對白:「我唔想同你狗噏辯論」--睇下曾特膠會有咩反應之餘,仲可以睇下垃圾會秘書處果班趙高,會幫我在會議紀錄落「狗噏」定係「鬥噏」。

我真係想再追問特膠權,如果國家經濟咁好,點解連四川省起路的錢,都要我地香港出呢?點解日日都話中國幫左我地幾多幾多,點解四川會有豆腐渣學校?點解豆腐渣發生左都同六四一樣唔認?點解豆腐渣家長唔可以追究責任?點解我地香港人仲要畀錢?係唔會香港都可以咁樣貪污呢?點解香港錢用在四川就唔使根據香港的法律行事呢?

今日的立法會,泛民全體都變得很可愛可敬,體現了全泛民分工合作的良好典範--先有吳靄儀用大狀手法迫特膠權埋牆,當再次盤問時,令曾特膠膠完更膠,愈講愈多膠野;然後鼠頭成出來護主的時候,又再用番議事規則迫埋鼠頭成埋牆,令鼠頭成唔敢再企硬,而社民連呢,則由觀眾席上的現場朋友,去到長毛等都立即強硬回應,再加李卓仁與民主黨大佬的適時抽水,呢 d 先係我地期待以久的立法會嘛。

又五月就自焚,特首大人,馬力等緊你呀!

* 林忌改寫更新
-----

譚耀宗稱特首的六四言論不少人有相似看法
14.05.2009 17:08

民建聯主席譚耀宗說,行政長官曾蔭權對六四事件的言論,是他對市民意見的評估和分析,不少人亦有相似看法,其後亦澄清了他的言論。譚耀宗稱,不同意見之間,應互相尊重。

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀