支持及訂閱請按 Like

星期四, 4月 30, 2009

成龍再發音:愛港愛中愛台論


「愛港愛台愛中國愛澳門」馮仁昭四圍超:成龍為奴才論狡辯

片段中成龍好似「動 L」上身,動作多多,一開始就講:「清者自清。」可能太緊張,之後「動 L」彈咗句「明者」,要旁人提示係「濁者自濁」,佢先講到落去,

仲話:「我做任何事情都是沒有目的,只是出自一個心──愛港、愛台、愛中國、愛澳門,因為我們都是中國人,所以不好的我也要去講。最近他們叫我出來解釋,我覺得這件事情根本不值得我談,有解釋的時間我還不如去幫人,做慈善,解釋是不必要的,這樣做反而會中了他們的計,所以我根本理都不理。」

希特拉做任何事都是沒有目的,亦只是出自一個心-愛德國、愛奧地利、愛日耳曼、愛大德意志,因為佢係大德國日耳曼人,所以「不好」的(例如殺猶太人)佢都要去講。

成龍最不知所謂的就係,明明自己講錯野,明明自己做錯了,卻死不悔改,死不認錯,就和當年的董建華一樣,錯,還要錯到底--衰哂有錯都唔會認,連最基本的自我檢討的能力都沒有。

那些以成龍冇乜讀過書為理由辯護的--唔該,自此之後,連呢個理由都唔好再拿出來了,成龍示範了,他不只是因為冇讀過書而唔識野講錯野,而係明知講錯野都死不認錯、死不悔改,那些以「冇讀過書」為由而死撐者,就和葉劉當年侮辱麥當奴侍應、的士司機的行為一樣--冇讀過書,就冇分辨是非的能力嗎?唔好再悔辱冇讀過書的人!

第一,中國電視機會爆炸這個比喻,就是錯得交關--日本的電視機也大量中國製,你要講中國製造耐用性有問題,也不會用爆炸來比喻喇,每年有無數的中國電視機,有幾多會爆炸?就算壞,都唔會亂爆!成龍今日仲用緊 CRT 電視咩?乜今日的 LCD 電視都下下會亂爆咩?乜 LCDTV / Plasma 都只得日本牌子係好咩?韓國唔得咩?波蘭製的菲利普唔得咩?

第二,就正如成龍自己所講,中國製產品有問題,點解有咁規管都有問題?三鹿係成龍口中的小企業咩?成龍作假的最大漏洞就係,明明三鹿等奶粉,全部都係國家免檢,cctv 報導品質有保證的大企業(參見成龍去北韓有關三鹿的鏡頭),偏偏出左事之後,成龍可以把大化小,就和袁木把六四死難者的人數由多變少一樣,係欺騙市民!

第三,為何國家咁多監管都會出事?香港、台灣比起大陸「更自由」、成龍覺得好亂,咁大陸呢?哪個地方更亂?成龍你叫你個仔返大陸唔要保鑣夜晚出街,你敢唔敢?香港今時今日搞成咁,係因為你特區政府無能!港英時候邊會咁?成龍的意思,係唔係應該把香港回歸英國呢?東亞病夫論,就係成龍的論據--中國人,就係全世界的病夫,只有用「非人」的待遇,才可以管治--那麼請把中國變回殖民地吧,讓外國人去管,是否好得多?為何要損害人民利益去交畀共產黨貪污?

用成龍的謬論,我地鬧爆佢,都係因為太愛佢了!明冇?

忍夠了,送成龍去北韓 facebook group!



伸延閱讀:
崖上的成龍草泥馬去北韓
成龍自由爆炸論續集
這個小工具發生錯誤

熱門文章

這個小工具發生錯誤

最新文章

  • 本土派的六條命題 - 經《本土研究社》的陳劍青推介,讀到今日維基百科關於「本土派」的條目,真係唔識就嚇一跳,識就得啖笑,成個條目連最基本的還原歷史事實都不會,似足中共版本的「抗戰史」,把國民黨一筆刪去般,把所有非「熱普城」的本土歷史全面刪去。 這種所謂的「本土派」,又和他們口中的「中國人」有咩分別呢?其人格是否可以更為低劣一些?「本...
    5 個月前

最近文章

再次伸延閱讀