支持及訂閱請按 Like

星期二, 4月 15, 2008

曾憲梓做火炬手的理由

新華網引述消息說,本港一百二十名火炬手,可能包括新任全國人大常委范徐麗泰,前全國人大常委曾憲梓,及新鴻基地產主席郭炳湘,消息說,現年74歲的曾憲梓,會是本港年紀最大的火炬手,他希望以慢步方式完成五十米的接力傳送,如果情況不許可,就會坐輪椅。

面對義正詞嚴的 1980 年大公報社評,面對不可篡改的歷史,土共的支持者們,不斷舉出一些膠邏輯去辯護,認真掃興。

有見及此,為了證明我們比土共更愛國愛港,我們決定學董建華集思廣益,在這個網上集思會,為土共創作一些理由,證明曾憲梓有資格做奧運火炬手。

1. 金利來乃北京奧運大會游泳運動員指定領呔!
2.「斜紋代表曲線愛國、細花代表自細愛國、圓點代表突點愛國……」金利來領呔,點除都愛國!
3. 你地搞錯左啦,曾特首其實真名叫做曾憲梓!
4. 你有所不知,因為每位得唔到獎牌的中國運動員,都將會獲贈金利來領呔一條,用來吊頸自盡。
5. 曾憲梓要為 1980 年的大公報平反!體育就係政治!
6. 曾:「我暗戀左梁振英幾十年,為左救救振英,我死人都要跑一次!」
7. 日日運動身體好,男女老幼做得到,我今日係為左宣傳傷殘奧運會!
8. 為左唔好馬上風,要為馬術做好準備,曾憲梓同志要勤練體力,以應付八月的大戰......
9. 為左加入民族特色,香港站的聖火係燒狼屎,因此一定要靠曾獻......
10. 曾憲梓其實進行左基因手術,走佬跨欄時快過劉翔,坐輪椅跳馬勁過李寧,做自由體操勁過姚明,跳樓勁過伏明霞。
11. 乜冇人話俾你知,國際奧委會批准左曾憲梓代表香港出賽咩?
12. 會動的東西,就叫運動;會動的人,就叫運動員!所以曾憲梓係運動員!
13. 曾憲梓其實係今屆奧運的吉祥物(見左圖)!
14. 北京有五隻福娃,香港都有五隻福佳!
15. 「金利來」——男人o既世界!為左支持「兩丸制」,為左證明我仲有兩丸,我一定要跑!
16. 馬有四隻腳,狗都有四隻腳;為左宣傳馬術比賽,一定要派狗隻傳聖火!
17. 為左證明白花油都可以傳聖火,我金利來點都要跑一次!
18. 福娃、福佳、福仔我地都支持你!
19. 香港運動員原來連曾憲梓都跑唔過......
20. 邊有咁多香港運動員想陪梁振英跑?
21. 因為我都想做特首,陪下梁振英跑,得唔得先?
22. 路遙知馬力,養狗曾獻屎
23. 馬力,你唔好追著我!
24. 鄔醫生,我好掛住你呀!!
25. 要宣傳「龜兔賽跑,原地踏步」的精神,你話仲有邊個更似烏龜?
26. 我都不知道自己在做甚麼,或者夢遊去錯地方掛.......
27. 世紀大爛 gag: 嚇驚人呀!(「客家人」的客家話發音)
28. 我要跑贏曾俊華!下屆特首一定要係自己友(土共集團仝人鞠躬!)
29. 為左宣傳環保訊息:「地球好危險,我地都係返火星啦」
30. 飯焦話選人大唔係政治,所以我傳聖火都唔係政治!
31. 話畀香港人知,總之乜都土共o岩哂
32. 我話係就係,唔係就唔係,吹咩?
33. 其實聖火係性火,有壯陽功效
34. 金利來打算推出石油氣
35. 冇我跑,點叫「奧你媽的運?」
36. 乜你唔知全港的「煲呔」,都係金利來出品嗎?
這個小工具發生錯誤

熱門文章

這個小工具發生錯誤

最新文章

  • 當左膠變成熱狗 - 驚見「左膠御用」傳媒獨立媒體《當蔡子強變成林忌》一文,左膠不但沒有從脫離群眾,被大量原本的支持者離棄,以至被原本的同路人所質疑,以至高呼要票債票償吸取任何教訓,更反過來四圍挑起火頭,繼續人身攻擊,特別是這位當年亂寫「歧視」等法律,當年不斷亂屈「歧視法西斯」的左膠作者「稻草」。 當左膠連溫文保守如蔡子強,也要點名...
    5 個月前

最近文章

再次伸延閱讀