支持及訂閱請按 Like

星期三, 2月 20, 2008

轉載隔牆有耳:《福佳》第三集唱爆陳冠希

隔牆有耳:《福佳》第三集唱爆陳冠希

無情情被「通櫃」先過到年鍾亦天放返出,好多網民都好興奮,以《福佳始終有你》一曲成名林忌同 Freeman,再度合作整番首《福佳3》賀一賀佢。今次改編奧運主題曲《We are Ready》,除堅持爭普選外,仲諷刺埋一哥鄧竟成同發表 「朋友論」黃 Sir。
《福佳3》歌詞好應景,陳冠 A唔單止三度出鏡,仲有份錄音,網友可以重溫陳生同謝霆鋒當年戲中稱兄道弟、天真嬌年半前被影背脊淚流滿面、Mani 堅持相片移花接木等可一不可再經典場面。

八方精選幾句歌詞畀大家欣賞:
「 We have money ! (殺一儆百)
就靠有錢,犯錯永冇事
偽人可恥(移花接木)就怕冇錢,陷法網太易
強權大勢力,淫賤亂砌影相作孽端(We have MONEY ! )
人造合照?信佢都黐線!
(RAP:殺一儆百!恭喜恭喜!過唔過唔過唔到年呀!) 」
《福佳》頭兩輯幕後唱家班維肖維妙,網友今次可以投票選邊個唱得好,林忌同時搞網上投票,睇大家接唔接受阿嬌「天真論」同陳冠希道歉,逾八成投票人話唔收貨。網址: http://plastichk.blogspot.com/

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀