支持及訂閱請按 Like

星期四, 1月 03, 2008

冇語教學乳嚐會

語常會加強協助學校推行以普通話教中文

  下稿代語文教育及研究常務委員會發出:

  為鼓勵學校全面而有系統地推行以普通話教授中國語文科(以下簡稱「普教中」),語文教育及研究常務委員會(語常會)將推出計劃,透過內地專家及本地顧問的到校支援,協助有決心的學校推行「普教中」。

2002-11-02 蘋果日報:楊耀忠推崇母語教學

推崇母語教學的教育工作者聯會會長楊耀忠,挑戰英語教學支持者,強調「而家嘅國際級學者,好似崔琦、丘成桐、徐立之,全部係讀中文中學嘅,有邊個來自英文學校?香港中文中學出咗兩個國家領導人,英文中學有冇吖?」

楊耀忠認為,母語教學沒有語言障礙,學生可發展高層次思維。不過,英文中學聯會主席陳璐茜則說:「學多種語言,終身受用。」否則只可面向中國,不能面向全世界。 本報記者

香港的教育制度,就俾呢班膠官膠人搞到天翻地覆,幾年前不斷搞母語教學的一舊飯焦,而家就「選緊」人大;同時「選緊」人大的「兵變電車男」田北辰,負責的「語常會」就話要搞普通話教中文。

除左曹景行呢類「香港人」之外,成街都係呢 d 冇料到的膠人;楊耀忠當年為撐「母語教學」,就連「國家領導人」都捧出來,英文中學有冇?忠字當頭係唔係忘記左霍英東同何鴻燊讀邊間中學呢?孫中山讀邊間中學呢?廖暉個阿爺讀邊間中學呢?唔通全部都係曾鈺成果間培僑中學?

轉個頭,而家就話中文要用普通話教,呢班契弟搞到教育亂哂龍,科學野就要用廣東話教,中文就要用國語教,下次英文用日文教呀笨。

改來改去,呢班契弟就係仍然用老董式治港,一味隊一堆垃圾政策出來,東改西改,一點也不懂得尊重傳統與歷史,讓問題自然解決;教育問題係一個最複雜的問題,就好似餐廳一樣,中菜西菜日本菜個個各有所愛,政府不是提倡學券制嗎?俾學校自行決定自行選擇未得囉?你做家長,你想唔想自己仔女教出來,智力等如田北辰?你相信田北辰有能力決定你仔女的命運?佢憑乜野呀?

這些浪費公帑的垃圾機構,就有如把香港人血汗錢化成佢地的母乳,佢班人粉就「乳嚐會」,成班邪惡 BB 啜奶咁飲哂 d 公帑,我地就「語常煨」,一語道破常該煨!

伸延閱讀:
曹景行就是不行

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀