支持及訂閱請按 Like

星期日, 10月 28, 2007

梁安琪:我讀 Law o架!我係 legal executive!


左派係唔係等如泛民都敢問,番去讀歷史啦;梁小姐你侮辱左讀法律人的智慧......話時話,你讀法律唔使讀 case law o架?讀過咩膠 case 呀?唔使讀 constitutional law o架? 塞納河左岸的典故都唔知,做乜 legal executive 呀?去外國會俾人笑o架!

梁安琪有冇去過巴黎呀?有冇去過香榭麗舍大道睇名牌呀?有冇行過少少去遊下塞納河 (Seine)呀?再唔係,有冇去過巴黎鐵塔呀?巴黎鐵塔就位於巴黎的第七區,即係塞納河的南岸,即係 left bank,即係所謂的「左派」的發源地,連呢 d 野都唔識就聲大夾惡潑婦罵街,所謂「港女」就係呢 D 啦,唔單止影衰讀法律的人,更影衰香港女性。
陶君行係左派係人都知啦,走去質疑人地係唔係左派,就好似走去質疑佢係唔係姓陶一樣,膠到冇朋友;冇知識到咁,仲以為自己好醒地執到寶,笑死人呀,梁小姐。睇下每日一膠啦,我只會叫你地做土共,係唔會叫你地做左派o架...


香港班土共真係「潮爆」,連最基本常識都冇,唔怪得次次都膠到冇朋友啦;左派係乜都唔知,送番大陸深造啦!

話時話,當年梁小姐好似做電台?之前有個主持人話英國係天主教國家,今日又有個前電台又讀 Law o既梁小姐,連左派係乜都唔知道,唔怪得班主流媒體o既記者,連李柱銘份野都未睇過,就話人地係漢奸啦,呵?

轉載自維基百科:
她現在大學修讀法律課程。同時,她也在大公報擔任時事評論員,文章內容大多推崇北京中央政府和批評香港泛民主派(她稱之為「反對派」)。

* 大公報:港人要認識國家偉人 - 梁安琪

有冇聽過鄧小平的名言:「要警惕“右”,主要是防“左”」?如果左派就等如親共,咁鄧小平未自己反自己?冇料到咁大公報都登佢文章,土共媒體真係值得大家再三恥笑!
叫人睇「偉人圖片展」,連左派係乜都唔知?讀多兩年書先出來獻世啦,廢柴!

網友提供足本版:http://www.rthk.org.hk/asx/rthk/tv/dcelection2007/20071024.asx

伸延閱讀:
土共發瘟兩週之前預言--福佳有理:差不多先生的陰魂不散

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀