支持及訂閱請按 Like

星期四, 10月 04, 2007

福佳外傳之亂噏一二二

Disclaimer:
以下片段可能令人感到不安、心跳加速、肚痛、強忍淚水、大叫、口部肌肉痙攣,唯此片段由其他網友提供,就如同本 blog 一樣,位於美利堅合眾國的司法管轄範圍;如有膠國網民誤闖他國,請立即離開。由於美國政府沒有對膠國網民採取甄別政策,故此誤闖他國的網民,請自行選擇離開,以免自招不雅與不安。



福佳外傳之亂噏一二二
創作監製:林忌
影像製作:神秘人三號
解說:福佳 crossover 亂噏廿三 (原作者 Dr. Nijam)
主演:葉劉
核彈提供:奇愛博士 Dr. Strangelove (1964)-- 大導演寇比力克 Stanley Kubrick
請大家全力 Forward,福佳將會陸續有來!

歌詞:
Rap: 「唔通話真係,平時坐車果個的士司機、酒樓待應呀,麥當勞果個服務員,佢會拎住來逐條同我辯論咩?」反對廿三!(反對廿三!)反對廿三!(反對廿三!)

我地已經清楚表明.我地已經清楚表明.我地已經清楚表明
你都幾容易係非法、係非法、係非法、係非法、係非法……

你地唔好咁奇怪啦!你地唔好咁奇怪啦!你地唔好咁奇怪啦!
增加的限制根本係少,好少.好少.好少少少少少少少少
我都係想你咁答!我都係想你咁答!我都係想你咁答!

多數人係支持立法!對有憂慮的人士解釋.對有憂慮的人士解釋.對有憂慮的人士解釋.我唔會再答你問題

各界市民憂慮o既地方.各界市民憂慮o既地方.各界市民憂慮o既地方.我地完全睇唔到
我地有信心我地都做得到.我地有信心我地都做得到.我地有信心我地都做得到.影響人權同自由

你就要刪除哂之嘛!你就要刪除哂之嘛!你就要刪除哂之嘛!純粹話歸咎廿三條。
又唔守規矩又冇禮貌.又唔守規矩又冇禮貌.又唔守規矩又冇禮貌.我地覺得係處之泰然
黃毓民都踢爆左啦,黃毓民都踢爆左啦,黃毓民都踢爆左啦…..我自己係騙子啦

福佳始終有你!(國︰現在老闆是誰?)
拍馬屁聲響足一世紀 普選偏偏冇我?(等廿世~Yeah)(國︰我的票在哪裡?)
八百張飛選多一世紀
三謝禮 拜天地 葬天地
傲慢冷嘲各種冤氣 不捨不棄
陪笑了不起 福佳始終有你!

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀