支持及訂閱請按 Like

星期四, 9月 27, 2007

一百個葉劉參選的理由

一百個葉劉參選的理由......
歡迎大家支持!

1. 盛智文係猶太人,我今次參選證明左希特拉係猶太人選出來的!
2. 由於民建聯支持我,所以我決定參選
3. 由於民建聯叫我去中常委開會,我太感動啦,所以參選
4. 由於果日去民建聯中常委開會,見到好靚仔的葉國謙,所以決定參選
5. 鍾樹根太靚仔,我決定叫佢同李克勤交換職業
6. 為左綠化香港,所以我決定將鍾樹根留在柴灣
7. 張國鈞係我契仔,鍾樹根係我契弟,所以佢地支持我
8. 希特拉放完假返來,所以決定參選
9. 希特拉係民主選出來的,所以我都一樣
10. 為左證明我參選同陳太參選與否無關,所以當陳太決定參選時,我都決定參選。
11. 為左唔想明年排在蔡素玉名單的前面 (贏左未唔使囉)
12. 為左支持安安、佳佳、樂樂、盈盈,所以我參選
13. 我個女在王仁曼學 Ballet,為左演現代版紅色娘子軍,所以我參選
14. 昂坪 360 跌爛左,迪士尼又撞車,為左打救香港的旅遊業,我決定參選
15. 因為前排打風,樹根俾白蟻蛀左,仲打爛左架的士
16. 早晨!早晨!早晨!
17. 同我辭去保安局局長一職時的理由一樣,係私人原因
18. 其實我的私人理由,就係因為我個頭大過陳太
19. 馬力報夢俾我,你問蘇民峰啦
20. 徐四民報夢俾我,同上
21. 講個秘密俾你知,其實我三姑媽個四叔婆個孫女的契妹係陳方安生,所以我唔輸得
22. 近排天線得得 B (Teletubbies) 播完,所以好得閒
23. (突然董建華上身)噢!參選問題,係好重要的,由於選舉係民主制度的一種,而阿媽係女人的一種,所以.... 選舉係好重要的!
24. 泛民唔俾我參加協調,所以我要自己選!
25. 我支持 Donald Tsang!
26. 理論上照計或者應該可能怕且我唔參選的機會都比起參選的機會大 D D 掛,呵?
27. 洗手!洗手!洗手!我昨晚去廁所洗左手,為左建立一個好榜樣,所以我參選.......
28. Ar~mani~ Naku panda! 我~要選啦~ Vee Vee~~~
29. 因為巴士加價,而交表的地方又係禁區,所以我行路去參選.
30. 我個孫一定係天才,浸大第時一定收佢,你信唔信?所以我唔使等佢讀 pHD,而家就可以參選
31. 最近做左麥記待應,晚黑開的士,日日同行家講廿三條,所以我好後悔當年的說話,因此而家要參選悔過
32. 當波褲!當波襪!當波鞋!我當今次係選特首!
33. 因為我買左港膠所
34. 輸左唔緊要,下次都一定再參加,所以今次參加定先
(薛凱琪主唱)
下次下次 下次大概可以
能碰著誰 成為幸福小姐一次
.......
下次下次 是勝利那一次
能夠賺回 從前為苦戀所透支
誰怕用情 誰就會輸
就算重傷 巳七萬次
難道我就這樣嚇跑 無下次
......
下次下次 沒法壞過今次
還有哪事 能令我悲傷不止
誰未繼續 誰就會輸
就算再輸 再不斷試
然後勝利會是我的 無下次

35. 我!我忍唔住啦!我決定要留番個掃帚頭!所以要民主公投掃帚頭!
36. 各位親愛的香港市民,明年香港小姐可唔可以俾立法會議員報名參加?
37. (韓劇對白) 其實... 我...係我阿爸...個女!!!即係,我!其實係我個女的阿媽!!所以我...參選!


網友理由:

冥王 提到...
1. 因為我愛屎太重
2. 因為我鍾意食豬肉餅
3. 因為我要推23條立法
4. 因為希突拉係我偶像

老頑童 提到...
5.因為香港人希望股票像大陸政治股票那樣天天上昇,永遠不落, 升到金星咁高, 所以讓我出來參選
6.因為香港人討厭思考問題,樂於接受當權者的安排,樂於投我的票接受強權統治
7.因為史xx醫生都掉轉槍頭支持我!
8.因為優勝過迪尼士0既海洋公園阿頭都話我惦
9.因為立法會兩大親中政黨都沒有比我更加適合0既人選
10.有偉大祖國0既堅強後盾支持,誰配與我爭鋒?
11.因為普羅大眾會諒解我推銷廿三條犯的錯誤,大丈夫能屈能伸,我是女中豪傑,只要我面上擦厚幾吋粉,低聲下氣道聲sorry, 他們實唔會介意我係唔係真心而投票俾我!
12. 因為泛民一盤散砂內斗不息,實唔係我敵手, 咁好時機我不出來還等幾時呢?!

匿名 提到...
13. 當年我做陳太下面個D靚時,已經好唔老黎呢個陳太,呢次我一定要打底呀太。

冥王 提到...
14. 因為我想好似羅德承咁, 問大陸借800萬美金搞愛國雜誌
15. 因為我靚
16. 因為我個女靚
17. 因為掃把頭個名用左咁耐有d悶, 我想做d好事出黎, 等大家幫我改個新花名
18. 因為我想做特首
19. 因為我想做國家主席
20. 尋晚發夢, 馬力叫我一定要繼承佢既遺志
21. 同上(主角烏遺容)
22. 同上(主角曾獻世)
23. 同上(主角老矇懂)

Airwave209GT 提到...
24. 因為我都支持 2012普吮... 手指

大家請繼續支持!

伸延閱讀:
一百個葉劉棄選的理由 (棄選失敗)

熱門文章

最新文章

  • 由妖票到乞票 - 近期常有些政治人物,不斷「屌票」,即自己作為候選人,不但沒有用耐性去說服選民,反而走去怒罵自己的選民,這種作風當然不但無法爭取別人支持,反而罵走選民。 但另一個極端,就是認為自己那一票真的「非常寶貴」,認為有如一位萬眾觸目的美女,要多次追求,乞求其投票,以至開出大量動人吸引自己的承諾,或者作出利益交換,才會走...
    5 年前

最近文章

再次伸延閱讀